Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Шоколадний пиріг без борошна



By   Lana Svitankova      16:37      Мітки: , , , ,  
Невелика передмова.

Колись давно, у ніжному віці і по самісінькі вуха у комплексах, я вирішила, що треба терміново худнути і припиняти вживати цукор, а почати з чаю і кави. І припинила їх цукрувати. Нічого, що всі ці несолодкі напої я заїдала печивом чи тістечками, бо було інакше неможливо пити. Потім я порозумнішала, позбулася частини комплексів, припинила оплакувати свою фігуру, але й досі пию чай і каву без цукру - несмачно мені тепер з цукром.

А тепер мене навідала нова ідея: вживати менше борошна,а  краще - обмежити його взагалі. І тут річ не стільки у комплексах-фігурах, скільки хочеться бути менше, шоб легше бігати і не так сильно напружувати коліна. Подивимося, чим це закінчиться, бо пироги, тістечка і печиво до чаю я як їла, так і їм, але тепер доведеться викручуватися. Першу ластівку ви вже могли помітити - морквяник теж без борошна. Я не стверджую, що ці десерти будуть кориснішими для здоровля чи менш калорійними, але спробувати, що дає життя без борошна, можна. Менш смачним воно не буде, це я вам гарантую.
Отже, шоколадний пиріг.

Chocopie2

- 250 г шоколаду (щочорнішого, то краще)
- 150 г масла
- 50 г цукру
- 6 яєць

Форма 20 см, масло для змащування, кухарський папір, цукрова пудра і фрукти для прикрашання.
Гріємо піч до 160С. Змащуємо краї форми маслом, дно вистеляємо кухарським папером. Кришимо шоколад і масло і топимо їх або в мікрохвильовці (підходами по 30 секунд), або на водяній бані. Яйця і цукор збиваємо міксером до збільшення удвічі, хвилин 5. Вливаємо в шоколадну суміш третину яєць, ретельно розмішуємо, і потім без зайвого ентузіазму, але ретельно, до однорідності змішуємо все. Виливаємо у форму і печемо 30-35 хвилин, готовий пиріг має ледь-ледь тремтіти в серединці. Дістаємо, даємо охолонути і на кілька годин, а краще на ніч в холодильник. Перед подачею прикрашаємо пудрою або какао і фруктами за бажання.
До кави - просто фантастика. А чим цей пиріг прекрасний, крім смаку. так тим, що вистачить його надовго, бо навіть маленьким шматочком можна наїстися від пуза.

А тепер скажіть мені, який портрет пирога вам подобається найбільше.


Chocopie1 Chocopie Chocopie3

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

5 коментарів :

  1. вкуснятина! :) если нужны еще какие-то рецепты без муки, то вот: http://paleoleap.com/paleo-diet-recipes/#treats
    мой любимый сайт с рецептами :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, и там посмотрю! Я в принципе, от палео и отталкивалась, но они в основном пользуют миндальную муку, которой у нас не разживешься, наковыряла пока штук 10 рецептов, в основном, не уйти от этого, с орехами, но еще пару на бананах и кокосах, буду проверять.

      Видалити
  2. мм, яка смакота)
    Занотую собі)))

    ВідповістиВидалити
  3. Лано, у вас колись давно ще в жж був рецепт (здається ваша адаптація) мигделево-шоколадного торта (без борошна) з Nomu. Саме Nomu свої старі рецепти вбило, але може він ще десь у вас є? Я шукала, але не знайшла...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якщо чесно, я його пам'ятаю як страшенну довгограйку з сушкою і розмелюванням мигдалю, тому, мабуть і не переносила, як такий, що не повторювала б. Перетягнула, що фізично змогла, але точно не все....

      Видалити

На платформі Blogger.