Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Коли ти біжиш останнім



By   Lana Svitankova      20:48      Мітки: , , ,  
Сьогодні був прекрасний, просто прекрасний день, сповнений щохвилинних маленьких радощів. Але один з моментів я запам'ятаю надовго ("назавжди" - надто сильне слово, але це десь поруч).
Здавалося б, ну чим може бути незвичайним черговий забіг? Але він був незвичайним з двох причин. 
По-перше, я ще ніколи не бігала так близько до природи (кілька пробіжок утоптаними доріжками в Пущі не рахуються, то були просто автостради в порівнянні з сьогодні). 
По-друге, це був мій перший, але дуже сподіваюся, що останній, забіг кроком. З хворим коліном особливо не побігаєш і не розженешся, тому я йшла/тупцювала останньою. Тепер я точно знаю, що навіть якщо сьогодні ти тягнешся позаду всіх, це не привід не отримати купу задоволення. Ба, навіть навпаки - пересуваєшся собі неквапливо, розглядаєш все навкруги, не втомлюєшся, не захекуєшся, а на друге коло виходиш з-за спини переможця, який уже фінішував :) Найцікавіше було виявити, що незважаючи на те, що на першому колі всі чкурнули щодуху, і я навіть спин нічиїх практично не бачила, то на кінці другого кола уже майже наздогнала останніх бігунів, які видохлися і теж переходили на крок, тому не треба бігти надто енергійно на незнайомій трасі, якщо ти не впевнений у своїх силах. А так, навіть в регламент вклалася і не випала з офіційно відведених 50 хвилин.

То до чого це я. Навіть, коли ти останній - це не означає, що ти нікчема і треба опускати руки, це означає лише те, що все попереду. Але лише у випадку, якщо ти не зупинишся.



About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

6 коментарів :

  1. Ти молодець! Страшенно мотивуєш ворушитися:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І це круто! Я знаю, бо колись дехто так копнув ворушитися мене - і з цього вийшло лише хороше) А колінка - це тимчасово

      Видалити
  2. Марічка Удуд13 липня 2015 р. о 04:13

    дивовижно,
    ви мене вкотре надихаєте таки зважитися на перший пробіг.
    одужуйте

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І це дуже приємно! Дякую, колінко лікую, а ви теж потрошку і систематично втягуйтеся, без фанатизма:) приємних пробіжок!

      Видалити
  3. а знаєш ти мене надихнула, минулого тижня почала бігати)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. От серйозно, це найкраще, що може почути хтось, хто сам бігає) Головне - не перестаратися одразу і не втратити до того бажання. Ну і, власне, зрозуміти, чи справді воно в задоволення, бо якшо ні - то не треба себе силувати

      Видалити

На платформі Blogger.