Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Фруктове вівсяне печиво



By   Lana Svitankova      20:48      Мітки: , , , ,  
Продовжую гратися їдлом до чаю без борошна, не можу сказати, що якийсь ефект миттєвий помітний (ага, я дуже швидка і моторна і хочу зара, хочу вже, але будемо дивитися правді у вічі), але я сповнена намірів стати лекою і стрибучою, як газель. Бо інакше навіть не уявляю, як я потягну себе у вересні крізь півмарафон. Але це все відмовки, насправді ж хочеться спробувати якісь нові рецепти і ідеї.

oatmealcookies1


Це вівсяне печиво не має нічого спільного з вівсяним печивом з дитинства (яке я, між іншим, дуже любила, і могла пів коробки за раз з чаєм під якусь цікаву книжечку вжити). Воно не щільне і однорідне, а хрустке зовні і м'яке всередині. І знову ж таки - корисне. Цукру немає, борошна немає, активних дій - 15 хвилин, а потім зі склянкою холодного молока... Ммммм... Обережно, можна спожити всю порцію і не помітити.

На 25 невеликих печив:
- 180 г. вівсяних пластівців
- 1 ст. л. мелених горіхів (за бажання)
- 1 ст. л. кокосової стружки (за бажання)
- жменька шоколадних краплин/родзинок/арахісу за бажання
- мелений кардамон, 1/2 ч.л.
- 2 стиглі банани
- 10-12 стиглих сливок

Порізати сливи, дати півсклянки води і виварити хвилин 15, потім пюрувати з бананами і кардамоном. Змішати всі сухі складники і влити фруктове пюре. Додавайте за відчуттями, розмішана суміш має бути як густе тісто на печиво такого "ложконакладального" типу. На змащене маслом чи вистелене кухарським папером деко ложкою викладаємо грудочки маси. Пекти 15-20 хвилин при температурі 180С. Дати вистигнути на решітці і скласти у герметичний слоїк. Якщо не з'їсте одразу.

oatmealcookies oatmealcookies2 oatmealcookies3

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

11 коментарів :

  1. Мій хіт - бананово-арахісова гранола. Дуже схожий принцип, тільки сушиться і мішається, але можна і печивом зробити. Просто мрія. І з молоком. і свіжими фруктами....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Хм, гранолу я беру значно більше пластівців (начинка - що знайдеться і на що буде настрій) і просто яблучний сік.

      Видалити
    2. мені з усіх перепробуваних саме ця подобається, і в"язкість виходить така, що можна зліпити - розсипається вже в процесі мішання і сушки. Це я насправді про смак тобі кажу для експериментів з печивком :) на один немаленький банан пара ложок арахісової пасти і стільки ж меду (не дуже загребущих) все це розім"яти в одну масу, якщо арахісова паста несолона - присолити, можна прогріти - маса рідкіша буде, змішати з пластівцями - і ліпити :)

      Видалити
    3. ой, з арахісовою пастою я з'їм всьо за день)))

      Видалити
  2. А вівсянка яка: та, що варити треба, чи швидкого приготування?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я беру вівсяні пластівці швидкого приготування, або суміш пластівців оці http://diamantltd.com.ua/uk/magazin?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=59&category_id=18 їх же і на гранолу беру, з усіх, які пробувала, подобаються найбільше

      Видалити
  3. Відповіді
    1. Все, прилюдно обіцяю наступного тижня приїхати. Кажи які дні зручні

      Видалити
  4. А після варіння слив, яка густота потрібна? Бо в мене вийшло якесь дуже рідке, боюсь що дала забагато води.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я інколи теж не розраховую і виходить забагато, в цілому, треба, щоб сливи були мякі, а потім перемолоти їх в пюре. Якщо пюре все ще занадто рідке, можна трохи уварити його, але треба перемішувати і пильнувати. Констистенція як у сметани (щось середнє між магазинською і базарною :)))

      Видалити
    2. Звітую) вийшло доволі непогано, але зробила кілька помилок. З додатків "за бажанням" у мене були лише родзинки, бо ліньки було йти у магазин. Як результат - мені бракувало горіхів, щоб щось хрумтіло. Бо я очікувала, що пластівці будуть більше відчуватися на зуб) а воно вийшло дуже м'якеньке всередині. І ще я точно щось накрутила з консистенцією пюре, може через величину бананів, тому пластівців у мене пішло десь вдвічі більше. Є ще над чим мені працювати) дякую за стимул і рецепт;)

      Видалити

На платформі Blogger.