Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Аличалі



By   Lana Svitankova      16:29      Мітки: ,  
ali
Аличалі - це варіація на тему ткемалі, яку я вчора ввечері придумала над здоровезним пакетом жовтої аличі. Аличу можна і так їсти, це я знаю, але от закортіло чогось несолодкого. Ну, тойво, і цеє :) Суміш спецій, звісно, можна брати до смаку, а оцет замінити водою, я просто люблю кисле. Отже, у великий сотейник складаємо:

- 2 кг аличі
- 2 палички цинамону
- 2 ст.л. меленого імбиру
- 400 г цукру
- 200 мл оцту
- 3 ч.л. солі
- 2 ст.л. суміші спецій каджун

Доводимо до кипіння і потім під кришкою варимо 2-2,5 години. Перетираємо через сито, щоб виловити кісточки, перевіряємо на кислоту/солодке/сіль і тд, виправляємо і розливаємо по слоїках. Мені гарно :) Розлилося у літрову пляшку і два слоїки по 200 мл


ali1

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

3 коментарі :

  1. обожнюю такі соуси, слу а скільки її в тебе вийшло? і якщо дати менше оцту то буде зле зберігатись,правда?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я думаю, якщо гарячим залити в стерилізовані слоїки, то буде ок і з водою замість оцту. У мене вийшло приблизно півтора літри з цього

      Видалити
    2. Але тоді треба коригувати кількість цукру

      Видалити

На платформі Blogger.