Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Ерінги



By   Lana Svitankova      20:37      Мітки: , ,  
Мушу зізнатися, я любю дивну їжу. Якісь незрозумілі коренеплоди? Загорніть. Равлики? Давайте. Космічні гриби? Уже стою з ними на касі.

eringi
Цього разу мені трапилися ерінги, вони ж королівська глива, вони ж гриби-валторни. Вирощені в Україні ПП "Esthetic food", що і стимулювало покупку, особливо ціною, бо зазвичай завезені з-за кордону такі забавки коштують негуманно, щоб брати їх, ще не знаючи, що з ними зробити.

Ерінги - неймовірні гриби. Вони пахнуть так землисто, теплим літнім вечором, трошки свіжим чорним перцем і анісом. М'ясисті, щільні і пружні, вони так і просяться бути загрильованими чи запеченими. Саме так я і зробила - вимила, порізала вздовж (на не надто тонкі, щоб не пересохли і було що вкусити) пластини, збризнула олією, змішаною з лимонним соком і прованськими травами і поперчила. Запікати 20 хвилин на 200С. Я впевнена, що вони будуть розкішні і з пастою, і на канапках, і ще практично будь-де, а сьогодні ми їх спожили зі смаженою локшиною, індичкою і маринованими перепелиними яйцями. Смачно було - ух.

eringi1 eringi2 eringi3

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

2 коментарі :

  1. Ох як ви про них гарно. До нас їх раз завезли - і, здається, я була єдина, хто їх купив. Бо більше не завозять. Я з ними зробила, що з гливами роблю - посмажила і з'їла. Анісу я не вмію відчувати, але якби зараз потрапили в руки - принюхалася би. Спершу подумала, ви щось з Ісландії привезли )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я ці в Сільпо купила, вирощують уже у нас, може, частіше будуть з'являтися)

      Видалити

На платформі Blogger.