Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Share the goodness



By   Lana Svitankova      08:32      Мітки: , , ,  
Буває таке, коли відчуття власної безпорадності заїдає так, що аж на стіни дерешся. Насправді, завжди можна зробити щось. Або ЩОСЬ. Все залежить. Моє щось почнеться відсьогодні.

nY

Ви знаєте, що уже кілька років поспіль я друкую новорічні листівки обмеженим тиражем. Цей рік не став винятком, от буквально у суботу я забрала свіжовіддрукований тираж. Щороку якась кількість листівок лишається невикористаною. Хочу продати ці листівки, а отримані гроші передати волонтерам, які опікуються бездомними тваринами, це буде новорічний подарунок хвостикам. Чи грошима, чи кормом і пледами, ще поки не визначилася.
Листівки цього року знов нетрадиційні, без ялинок і гірлянд, якщо треба, готова показати макет. Я відправлю листівку чисту, щоб ви могли подарувати/відправити її комусь за свій рахунок по Україні, або підпишу її вам. Внесок за листівку від 20 грн, але цією сумою можна не обмежуватися, якщо є бажання внести більше - будь ласка. Листівок близько 40 штук.

Хто буде святковим Миколаєм для котиків і цуциків?



About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

13 коментарів :

  1. І я хочу листівку від чарівної Лани! Куди переказувати кошти чи як то все відбуватиметься?)

    ВідповістиВидалити
  2. і мені, будь-ласка, підписану листівочку:)
    pogasiy_j@ukr.net
    юля

    ВідповістиВидалити
  3. мені, будь ласка, одну підписану. jesyahorosha@gmail.com куди перевести кошти?

    ВідповістиВидалити
  4. так дайте може картку волонтерів, бо листівки, скажімо. не для мене, а котам допоможу. uhaha@ua.fm

    ВідповістиВидалити
  5. І я хочу листівку (підписану) і допомогти хвостатим.:)

    ВідповістиВидалити
  6. Лана, чудова ідея!
    Підтримую усіма лапами :)
    Хочу допомогти пухнастикам. Моя пошта - whoisyankee@gmail.com
    Дякую,
    Яна

    ВідповістиВидалити

На платформі Blogger.