Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Honey & Lemons



By   Lana Svitankova      08:41      Мітки: , ,  
Спочатку передіосторія.
Я завжди страшенно заздрила людям, які зранку випили свою дозу кофеїну і прокинулися. На мене кава не діє. Взагалі. Я можу напитися кави на ніч і спати без задніх ніг. І без передніх. Але це з одного боку перевага - мати можливість пити каву, коли заманеться, а з іншого - величезний гандж, бо тонізуючий ефект відсутній взагалі. І ні чай не бодрив вашу Лану, ні чорний, ні зелений, ні міцний, ні трав'яний, ні мате, ні ройбуш, нічого взагалі не допомагало. І коли я хочу спати - я просто хочу спати. І шість років прокидання в 6й ранку ніяк не посприяли зміні графіка, хоча останні чотири я в 11 вечора вже просто вирубалася від втоми. Мій час комфортного прокидання - 8:30, і все.

lemon&honey
Десь два роки тому я прочитала, що випитий зранку апельсиновий фреш дає організму потужний заряд вітаміну С, який начебто розріджує кров, вона рухається швидше, а з нею і весь організм. І почала чавити зранку фреш. Не знаю, чи я знайшла щось, з чим запрацювало плацебо, чи воно і справді помага - але прокидатися стало трошки легше. А додатковим бонусом стало те, що за ці два роки я жодного разу не захворіла на нежить чи ще якесь орві. Трохи згодом апельсиновий фреш перетворився на апельсиново-грейфрутовий і став невід'ємною частиною сніданків (нормальних сніданків, не бутербродик-кава, а млинці, запіканка, омлет і тд, тобто фреш не на порожній шлунок).
Останні місяці ця корисна штука почала розпирати щотижневий чек витрат на продукти якось надто непристойно, і я згадала, що читала колись про такий же чудодійний засіб - лимонно-медову воду. 7 лимонів на тиждень коштують значно гуманніше, от чесно. Вирішили спробувати.
Інтернети повідомляють, що розчинена у склянці теплої води чайна ложка меду і сік половини лимону натщесерце взагалі панацея від всіх хвороб, антиоксидант, рецепт вічної молодості і тд. Що ж, на смак це справді непогано і навіть смачно. Головне, кажуть, пити за півгодини до сніданку.
Про результати поки що сказати нічого не можу, але як мені подобається, що лимони ясркаво жовті, а чавилочка - насичено синя, і навіть похмурий сірий ранок починає видаватися не таким уже й сірим. І мити таку чавилочку значно зручніше, ніж велику сокочавилку (навіть не знаю, чи чавила б я взагалі тоді, бо заради одного лимона мити всю цю махіну). Розжитися і собі такою можна тут, і якщо ви раптом уже давно пиєте лимонно-медову воду, скажіть - є користь чи ні? А поки ось вам лимонів.

lemon&honey2 lemon&honey3

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

3 коментарі :

  1. Совершенно потрясающе в смысле цвета!

    ВідповістиВидалити
  2. воду з медом зранку п"ю вже не знаю скільки років. застуди бувають, але дуже рідко. ще мама десь вичитала що краще натще склянку чистої води - щоб запустити метаболізм, а вже потім воду з медом і лимоном. так і звикла. коли лимона під рукою немає, додаю у воду чайну ложку домашнього виноградного оцту.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та отож і незрозуміло, чи просто воду, чи таку краще пити, все ж залежить ще від стану шлункового, кислотності і все таке. Але, принаймні, прокидає і бадьорить - кисленьке)

      Видалити

На платформі Blogger.