Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Happy 2 years of running!



By   Lana Svitankova      16:56      Мітки: , ,  
Виявилося, що саме два роки тому я завантажила у плеєр перший трек першого дня першого тижня програми С25К. І відтоді почалася моя біганина. Почалася зовсім, від слова взагалі, бо я не бігала до того ніколи, навіть у школі.

- ого, уже два роки! - подумала я, і це ще жодного разу навіть не півмарафон (але невдовзі, невдовзі)
- ого, лише два роки! - подумала я, і згадала, у скількох неймовірних місцях мені вдалося потоптати доріжки, путівці, тротуари, мости, береги.
- еге, два роки - і я навіть не збираюся припиняти.
Це таке задоволення, такий кайф, такий інший вигляд звичних і небачених місць, такі веселі події, такі люблені медальки, такі щирі усмішки зустрітих бігунів і велосипедистів, але особливо безцінне, коли після чергового забігу друг мацає твою технічну футболку і задумливо каже, що ця якось краща за звичайну, і от ви разом вибираєте йому футболки, шорти, а згодом і кросівки.
Вже три місяці я набігаю по 100 км.Реєстрація на забіги - це вже як піти попити кави з друзями, такий саме рівень задоволення.
Вітання вам, мої нозі і сила волі. Люблю вас.
А ви приєднуйтсь. Це весело  :)


About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

4 коментарі :

  1. Відповіді
    1. та сама в шоці від своєї настирності :))) я взагалі була готова до того, що мені набридне, стане ліньки і тд, але ні:)

      Видалити
  2. Теж хочу почати бігати. Ще не знаю на скільки вистачить терпіння та натхнення, але хочу спробувати. Зараз шукаю кросівки і не знаю, які вибрати. Може ти порадиш якусь "правильну" для бігу модель?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, взагалі, я не профі, щоб радити, тим паче, я не бігала в різних кросівках.
      Єдине, знову не припиню повторювати - кросівки мають бути на піврозміру більші за звичайне взуття. У мене широка стопа, на мене зручно сіли Asics, на чоловікову теж широку - Nike (перед цим переміряли пуму, адідас, ньюбеленс, мізуно, щось іще). Вибір моделі дуже залежить від покриття - бігати по лісі, стадіону, бетону, асфальту, у спортзалі. Так само залежить від пронації - на яку частину стопи ти наступаєш першою, коли біжиш. Це дуже індивідуально, і не існує якоїсь моделі, яку можна було б порадити всім. Можна визначитися з пронацією і покриттям, в інтернеті багато оглядів є конкретних моделей. Але головне - щоб було зручно, насправді.

      Видалити

На платформі Blogger.