Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

DIY: вело-ящик



By   Lana Svitankova      11:23      Мітки: , ,  
Останнім часом білий ящичок почав збирати нову хвилю компліментів. Незле, думаю, буде поділитися, де і собі такого надбати.
  bikecrate
Спочатку я об'їздила всі навколишні базари у марній надії підібрати ящик з-під фруктів. Мені радо віддавали все, у що я тикала пальцем, але вся фруктова тара з дуже тонкої фанери, і якщо мати на меті не лише декоративні, а й практичні вигоди, то цей варіант не піде.

Потім я прокатилася по найближчим будівельним і декоративним крамницям. Плетені кошики і ящики теж відпали - неясно, як кріпити, чим обробляти, щоб не пліснявіли, і, не останній аргумент - дуже дорого.

Врешті-решт, пішла по виробниках тари. І Вімпак (http://vimpack.com.ua) люб'язно погодилися зробити ящик згідно моїх розмірів. Тоді (роки півтора тому) він обійшовся мені у 90 грн. Фурнітура для кріплення - 58 грн у будівельному супермаркеті (6 болтів, 6 гайок, дві металеві планки з дірочками). Практично всі дівчачі велосипеди в базовій комплектації уже мають багажник, тому до нього ми і припасували мій ящик. Одна пластина в ящик, інша під багажник, міцно скручуємо болтами. Кутики на ящик поставили ще на Вімпаку, мені лишилося лише пофарбувати його (хоча, за бажання, вам його там і пофарбують) - фарба для дерева біла матова зараз коштує 120 грн. От і усе. Красива і практична штука для поїздок по продукти, в ліс по дрова і т.д :)

Кошторис:
90 грн ящик (зараз безумовно, дорожче, але не думаю, що набагато), закладайте про всяк випадок 150
58 грн крепіж
120 грн фарба
_____________________
328 грн
  bikecrate1bikecrate2

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

2 коментарі :

  1. Дякую :) я дуже хотіла плетений, але прямокутного, достатньо великого і міцного кошика я так і не знайшла, ну і плюс, хтось мені казав, що в нашому кліматі, якщо лишати кошит з лози постійно на велосипеді, він з часом почне пліснявіти. Я до того навіть замислювалася над вело-стартапом, домовитися з кимось з сіл плести кошики, а чіпляльну фурнітуру можна було б придумати. Але оця фігня з пліснявою незрозуміла, а щоб перевірити,а потім потестувати всякі обробки від цієї гидоти потрібен тривалий час)

    ВідповістиВидалити

На платформі Blogger.