Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Me over the Moon



By   Lana Svitankova      15:45      Мітки: , ,  
Почну з того, що в середні віки мене б уже, мабуть спалили - постійно копирсаюся на кухні і щось там варю у великих казанах, мене люблять коти, особливо чорні, літаю (на велосипеді) і на повню мій настрій викидає фантастичні кульбіти. Взагалі, люблю місяць, особливо, коли він величезний і помаранчевий. Ну, і як з місяця впала - це теж регулярний стан у мене.

А тепер, завдяки неймовірно талановитому ювеліру Дарі Черніковій у мене є шматок місяця, який завжди зі мною. І це дуже по-особливому. Щастю нема меж, почуваюся дівчинкою-дівчинкою.

Дякую тобі, феє. Як вражаюче і захопливо інколи підморгує інколи Світобудова у тому, що існують люди, які думають і відчувають, як ти, втілюють ці почуття і знаходять тебе серед мільярдного населення Землі.


dari
dari1 dari2

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

Немає коментарів :

Дописати коментар

На платформі Blogger.