Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Marry Potter



By   Lana Svitankova      21:17      Мітки: , , ,  
Ні, мері поттер - це не сестра Гаррі Поттера. Це веселий гончар, тобто я, тобто, одна з моїх іпостасей на кілька годин. Все це сталося можливим завдяки талановитим і терплячим керамістам Лізі Портновій і Андрію Кириченку, яким я неймовірно вдячна за здійснення мрії дитинства. Не просто коників з ... глини наліпити, а справжній посуд, з якого можна їсти і пити - так, я хитра пика, зробила піалу, яка може і відром для кави бути, і мисочкою для сніданкової вівсянки.
Я не казатиму, яке це тактильне задоволення, практично дзен, коли ти заплющуєш очі і відчуваєш глину пальцями і долонями.
Я не казатиму, як це страшно і захопливо водночас - боятися, що зараз все зіпсуєш, але не зупиняти гончарне коло.
Я не казатиму, як це, коли тебе розпирає від щастя і гордості, бо ти не такий криворукий, як очікував.
Ну і точно промовчу про те, як за кілька тижнів несешся додому, підскакуючи, пританцьовуючи,мугикаючи веселі пісеньки, не сила стримати усмішку, яка розповзається по обличчі, коли в руках у тебе твій, власноруч створений скарб, поглазурований і запечений професіоналами - до цього ще руки не доросли.

Здійснюйте дитячі мрії, саме для цього ми стали дорослими, хіба ні?

ПС. і обовязково сходіть подивіться на сучасних керамістів на "ЦеГлині-2015". Вражень купа. Музей духовних скарбів України на Десятинній 12, з 19 по 28 серпня, вхід безкоштовний.


pottery


pottery1

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

Немає коментарів :

Дописати коментар

На платформі Blogger.