Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

My coffee places



By   Lana Svitankova      11:04      Мітки: , , ,  



Я уже, либонь, проїла в голові дірку вам історією, що не пию кави задля бадьорості, а лише тому, що мені смакує. І смакує "по-варварськи", з молоком. І це аж ніяк не заважає мені отримувати від неї масу задоволення. Я страшенно люблю маленькі кавяреньки, досить прохолодно ставлюся до альтернативи, нічого не тамлю в сортах і обсмаженні, не знаю, хто на чиїй каві варить, хто з ким дружить і т.д. Мені просто затишно і смачно, і в такі місця я повертаюся знову і знову, і тягну друзів.
Зараз найчастіше навідую (у довільному порядку згадувань)
Поділ:
Coffee Jazz Bar  - бо поруч, бо смачно (це одне з небагатьох місць, де я беру американо і молоко), бо тихо, бо приязно і практично ніколи немає людей. І з величезних вікон зараз презелений краєвид на трамваї, каштани, Житній ринок. І еклери.

Espressoholic  - ніжно люблю цю крихотульку за фантастичних каво-фей, неймовірний раф, ті рідкісні хвилини, коли там тихо, лавку, на якій можна мружитися сонцю, і просто там добре.

Liniyka - жасмінова кава, ось на що треба ходити саме сюди. І коли йде дощ, слухати спиною його шурхіт з-за дверей у вузькому просторі на стійці.

Coffee in action - дивовижна кава в турці (яку я випила, забувши про замовлене окремо молоко), фантастичне зерно, персонал з приязністю 80 рівня.

Call me Cacao - окей, це чіт, це какаво, але не кава, але все одно люблю. Какао банан+перець мій винахід і особистий фаворит, і печиво з шоколадом - і це все, що вам треба на найближчі кілька годин щастя.

Інші місця
Трамвай з кавою у парку Шевченка - теж одне з улюблених місць, не стільки за каву, скільки за сам трамвай. Ну люблю я їх ніжно. І це найкраща кава, тим не менш, яку можна попити у парку.

Woods - теж маленький, білий і переважно, спокійний, простір, головною принадою якого є вікно в підлогу, постійно дуже хочеться сісти, висунути в нього ноги і чеберяти. З кавою, яка теж там смачна.

Миндаль - недалеко і зручно, і хороша кава, і какао і всі ці домашні торти. І можна поєднувати пробіжки, кавування і далі пробігтися неспішно.

А де любите пити каву ви?

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

Немає коментарів :

Дописати коментар

На платформі Blogger.