Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Бурад



By   Lana Svitankova      10:15      Мітки:  
Бурад - буряковий лимонад чи квас - важко сказати, досвіду з ферментуванням напоїв у мене дуже небагато, і я не можу сказати, що 100% задоволена результатом, але як на перший раз - вийшло цікаво і непогано.
  burad


Про буряковий квас я прочитала на теренах інтернету, і мені стало так цікаво, що я все-таки взяла і залила його водичкою. Так-так, просто помити буряк, імбир, порізати і залити питною водою. Ну і посолити трошки. На літрову банку я взяла половинку буряка середнього розміру, шмат імбиру завбільшки з великий палець і половину чайної ложки солі. Все це зберігати в темному місці в ідеалі - під цією спеціальною кришкою, яка випускає зайвий газ, але у мене була звичайна металева кришка, і тут, увага, треба періодично перевіряти, чи вона протискається пальцем - якщо ні, треба трошки відкрутити, випустити бульбашки і одразу закрутити назад. Вистоявся він 5 днів, а через те, що ми поїхали на три дні і я не могла відкручувати кришку (майже щодня), то переставила цей квас у холодильник і процес ферментації майже зупинився, і відповідно рівень карбонізації вийшов такий собі. Це виправила пляшечка мінеральної газованої води, яка, до речі приємно розбавляє досить концентрований смак. Дуже хочу тепер спробувати з кришкою, щоб тижні два постояв, має бути щось неймовірне.

Схоже на берлінервайси - кисло-солоний абсолютно незвичайний смак, щоправда, не яблучний :) З лимоном і льодом чудовий напій, але все одно зі смаком на любителя. А ще, кажуть, корисний. Коротше кажучи, експериментуватиму ще :)
  burad1burad2

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

2 коментарі :

На платформі Blogger.