Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Egolibro - Totalmente a mano



By   Lana Svitankova      12:39      Мітки: , , , ,  
Усіх записниколюбів прошу добре подумати, перш ніж починати читати. Інакше готуйте гаманці, я вас попередила :)


egolibro
Я - Лана Світанкова, і я - записниковий маніяк. Я довго і ретельно працювала над собою у віртуальному клубі анонімних записникоголиків, і, здавалося, змогла побороти у собі жагу до володіння якомога більшою кількістью гарного, якісного паперу, переплетеного в гарні обкладинки. Я трималася, поки не побачила Egolibro. Все. Приїхали.

Egolibro - це "Totalmente a mano", "повністю ручна робота". Це - зразок того українського молодого малого підприємництва, який я хочу бачити повсюдно. Коли якісна річ коштує адекватних грошей (адекватних у моєму розумінні - грошей, які не шкода заплатити за цю річ, з урахуванням матеріалу, роботи і тд), коли вона відповідно презентована (ах, ця упаковка, проста і геніальна), коли компанія клієнтоорієнтована, коли ти отримуєш задоволення від спілкування, коли з тобою ретельно обговорюють твоє замовлення у найменших дрібницях, щоб не лишати жодного шансу непорозумінню. Коли ти отримуєш кінцевий продукт і щасливо зітхаєш. 

До кожного записника в комплекті додається змінний блок. Це геніально, я вважаю. Коли ти улюблений записник затер уже до дірок, знаєш всі нерівності, зрісся з ним практично, а він закінчується - це горе. А тут - замінив блок, і твоя уже вінтажна шкіряна обкладинка знов із тобою. І що ще прекрасніше, змінні блоки можна додатково придбати, у різнокольорових обкладинках, ліновані і неліновані. Ну і крім того, у Egolibro є ще окремі радощі у вигляді тематичних блоків, як от львівський паспорт з вигадкою у вигляді візового бланку і голограми. Хо-хо, прокатаю його до Лемберга наступного тижня ^_^ 

Ну, якщо ви ще не зрозуміли, що подарувати любителю якісної канцелярії на новий рік, то я повторюся - http://egolibro.com.ua і бігом, поки є ще час замовити індивідуальний варіант. Але я не знаю, як ви його даруватимете, бо взявши у руки цей записник, відірвати його від серця і віддати комусь іншому неможливо, так і знайте. 


egolibro1 egolibro2 egolibro3 egolibro4

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

Немає коментарів :

Дописати коментар

На платформі Blogger.