Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Гарбузовий кекс



By   Lana Svitankova      17:29      Мітки: , ,  
Як, як я ненавиділа гарбуз у дитинстві. Запах і вид гарбузової каші викликав у мене істеричні напади, запхнути її в мене було неможливо ніякими умовляннями, підступними планами, силою чи любов'ю. А все тому, що в моєму дитинстві гарбузи в наших краях водилися типово "наші", звичайні пузаті гарбузи. Це зараз, коли всюди, де оком не кинь, гарні мускатні гарбузики, які я можу їсти безкінечно, у будь-яких варіаціях, вони всеньку осінь лежать у коморі і чекають своєї черги бути спожитими. І поки на плиті доходить гарбузовий суп, я розкажу вам про гарбузовий кекс, такий гарний, такий смачний, і такий на смак негарбузовий, що як не сказати нелюбителям гарбуза, що він там є, ніхто і не здогадається.


pumploaf

На одну порцію (стандартна кексова прямокутна форма) знадобиться:
2 яйця
240 г відвареного гарбуза + 60 мл води розтерти у пюре блендером
120 мл олії
80 г цукру
1,5 ч.л. розпушувача
180 г борошна (пшеничного або 50/50 з борошном грубого помелу)
дрібка солі
і довільний набір спецій на ваш смак (я додала імбир, цинамон і мускат у пропорцій 2:2:1)
опціонально
жменя шоколадних крапель

Розігріти піч до 180С. У мисці збити міксером цукор з олією, по одному ввести яйця і гарбузове пюре. Додати спеції, розпушувач і потроху ввести у тісто борошно. Додати шоколад, якщо є. Вилити у форму, вистелену кухарським папером - і все! Пекти 45-50 хвилин, перевіряти на готовність трісочкою. З кавою просто божественно. І лише одну миску мити!

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

10 коментарів :

  1. точно готуватиму ) Обожнюю гарбузи!

    Це я, Коляда, якій ліньки реєструватися )

    ВідповістиВидалити
  2. В когось є пропозиції як відміряти 240 гр. вареного гарбуза якщо вагів вдома немає?..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Інтернет каже, що склянка гарбузового пюре - це 330 г. Ну, виходить, десь 2/3 склянки...

      Видалити
  3. Зробили і скуштували! Смакота :) Ніжний і пухкий, до чаю травяного якраз :)

    ВідповістиВидалити
  4. я прийшла спитати, що зі мною не так.
    він у мене вийшов таааакий мокрий, що за 2год в духовці не пропікся. піднявся, але потім впав, що логічно якщо врахувати мокрість.
    гарбуз різала, відварювала (недвого), тоді блендером все як в рецепті, з водою (тобто з відваром гарбуза). до речі з 400гр сирого гарбуза вийшло 360гр вареного, якби комусь треба було )
    збити цукор з олією - він збивається як з маслом хіба? бо я трохи збила, ніяких змін не побачила і почала додавати все наступне.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не думаю, що це з вами щось не так, цілком може бути піч гріє не так, як каже. Моя подруга з цього рецепта пече маленькі кекси, бо великий теж не пропікається

      Видалити
  5. малих теж було 3 штуки, і вони теж пеклись довго. але пропеклися краще, факт :)
    а що з олією - збивати до якогось стану з цукром, чи просто змішати, а тоді збивати з усім наступним?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну воно, звісно, в піну не зібється, як білок, але хвилину-дві міксером побовтати і додавати решту

      Видалити
  6. з пропіканням мала таке ж питання,
    буду тепер кекси пробувати

    ВідповістиВидалити

На платформі Blogger.