Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Dubstore - шкіра і повсть



By   Lana Svitankova      17:13      Мітки: , ,  
Я дуже люблю, щоб було гарно і на вигляд, і на дотик, і взагалі, але є речі, від погляду на які хочеться сипати цитатими типу "мой любімий цвєт, мой любімий размєр", "my  precioussss" і тд. Оце одна з них. Зроблена на замовлення талановитими Dubstore. Хвалюся - не нахвалюся. Все як я люблю, без зайвих елементів, просто одне відділення, фіксованої довжини ремінець, який нічим не чіплятиметься за шалики, ідеальний розмір - читалка, телефон, кардхолдер. Старанно прошита, все дуже акуратно, жодних хвостів, тиснення, все таке. Але крім радості володіння чудовою річчю, унікальною і зробленою під тебе, особливе задоволення - спілкування з майстрами. Дуже клієнтоорієнтована компанія, що страшенно тішить на тлі переважної відсутності культури спілкування з замовником (так, мені щастить на таких, я розумію). До чого це я. Дуже, дуже раджу. Ходіть до хлопців і дівчат, замовляйте, підтримуйте, вони того варті. dubstore1
dubstore dubstore2

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

3 коментарі :

  1. Очень красиво, а скажите пожалуйста как она в эксплуатации? войлок не сильно пачкается?а то я так загорелась, а потом задумалась))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ниточки-пушинки иногда цепляются, но липкий ролик все снимает без проблем

      Видалити

На платформі Blogger.