Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

За дурною головою і ногам немає спокою



By   Lana Svitankova      18:01      Мітки: , ,  

Коли я навесні зареєструвалася на "Чорногора скай ран", то дозволила заколихати і приспати себе фразою "та там же лише 8 км вгору, решта вниз котитися, що там бігти". Ні те, що я жодного разу не була в Карапатах влітку, ні те, що я ніколи не бігала на горку вище, ніж підйом на Гоголівську, не змусило мене замислитися. В принципі, я усвідомлювала, що меду не буде, і треба тренуватися, і навіть бігала в Голосієвському лісі, але це абсолютно не підготувало мене до реальності.
Чого правди ховати, основним елементом заманювання було те, що я уже сто років збиралася в Кваси, ну і цей забіг міг стати чудовою виїзною причиною для Пивного бігового клубу.
Ну ок, реєстрація є, квитки на поїзд є (це 10 коло пекла Данте вочевидь, вирішив приховати від загалу, бо страшно було б читати, 18, тудийого, годин), статуси в фб не видалити, погнали.

Чарівний ранок. Зазвичай в цей час я додивляюся передостанній сон. Витягаєш себе з ліжка, душ, солодкий чай, перевірити, чи не забув чого, пластир, гель, вода, номер. Здається, все. Від стартового містечка нас до Козьмищика везуть напівсонних, але чим далі ми їдемо, тим ясніше стає свідомість, в якій, як метелик бовтається думка "А чого це ми так далеко їдемо, може вже все? Ми вже приїхали? Вже приїхали?"
Приїхали. На старті всі кольорові, усміхнені, хто з палицями, хто без, розминаються, роблять тисячі себеньок, які, власне, запостити нема як - зв'язку немає. Бадьорий натовп відраховує від 10 до 0 і стартує. Попервах біжать усі. Кілометри так два. А потім починається підйом. Хоча, ні, підйомом це я поквапилася його назвати, тому що підйом починається на 4му кілометрі, і мені сильно хочеться спитати знайомого, який казав "та там майже рівненько, тільки на Петрос вишкребтися і все", в якому місці це рівненько. Вмикаю улюблену мантру "я маленький всюдихід/марсохід" і пру вгору. Ну як, пру, повзу. Тому що навіть бадьорим кроком це не назвеш. Це був найбільш деморалізуючий кілометр, бо якщо це ще не максимум, то що там далі? Хлопець з палицями каже, що вперше на цій дистанції, і головне добратися до верхівки Петроса, там же далі все вниз. Я погоджуюся з ним і повзу далі. (зараз я демонічно-істерично ржу над цими наївними людьми).
І от ми виповзаємо на умовну галявину, і я репетую "Боже, як красиво, це ж Говерла?", на що мені відповідають, ні, крихітко, це Петрос, і нам зараз отуди. Куди-куди? Не погоджуюся я, і кажу, що там же, либонь, обхід, так? Ні. Ні-я-ко-го обходу. Трясемо до першого і останнього КП, де неймовірно позитивні люди, яким стояти ще не одну годину під сонцем, бадьро роздають крижаний кавун, колу, водичку, банани і +100 до батарейок. Але батарейки швидко закінчуються, коли ти стикаєшся с Петросом ніс до носа і видираєшся. Ні на хвилину я не могла стулити писок і припинити бухтіти, що це треба вміти вибрати подію для "познайомитися з Карпатами", "який він безкінечний", "все, я далі не полізу, зніміть мене звідси", "це не трейл, це скелелазання", але відволікаючий маневр спрацював, і на Петрос ми все-таки вишкреблися об 11. Одинадцятій! Вісім з половиною кілометрів дві години!
Передихнути і тулити далі в наївному сподіванні, що далі буде все легко і вниз. Буде. Буде так вниз, що шкодуватимеш про те, що вже не вгору. Побігати, власне вдалося дуже недовго, бо багато спусків були такі, що доводилося знову повзти, такі круті і розсипчасті вони були. Наприкінець, клянуся, бігти було легше, ніж йти, бо м'язи уже волали при переході на крок - точніше, сповзання вниз.
Найприємніший шмат для ніг був відносно рівний, негорбатий, без камінців і у лісі кілометр-півтора.
Вода (літр) скінчилася за 3 кілометри до фініша.
Стопи гудуть від камінчиків, які стукотять їм крізь підошви.
На фініші не віріш, що це триває чотири години, бо як не дивно, по відчуттям максимум три - за це дяка фантастичним краєвидам, карільйонним отарам овець, дзюркотливим ручаям і спокійній впевненості, що варіантів немає, тули давай.
Бігати не в місті - залюбки, але в гори, мабуть, більш ніколи. Ходити - так, бо красиво до втрати пульсу, дивитися і дивитися, але бігати ні-ні. Бо наступні кілька днів ходиш, як старий ковбой. Так, медалька, так звершення, але я віддам перевагу звершенням, де співвідношення звершення і задоволеня трохи інакше)
Але красиво. Дуже. Дуже-дуже.











About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

2 коментарі :

  1. Ось це так пригода!:) Реально моцне знайомство з горами:) Молодець що дісталась фінішу, і отримала незабутній досвід

    ВідповістиВидалити

На платформі Blogger.