Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Моя маленька блакитна пташечка



By   Lana Svitankova      22:46      Мітки: ,  
Поки ще остаточно не вичухалася, перша вилазка з дому за тиждень була короткою і недалекою, але результативною - на ПродЕкспо, і там я знайшла її. Маленьку блакитну пташечку. Зараз буде дівчачих замилувань допис, тому якщо що - проходьте, проходьте :) Перший ах - МБП зроблено в Україні. Я, взагалі, бісів візуал, і якщо навіть абсолютно кошмарне щось гарно запакувати, я довго не випускатиму це з рук і думатиму, ну може мені це все-таки треба? Скажіть, як можна було випустити з рук таке? bb2
ТОВ Чайна компанія Бі енд Джі позиціонує себе як молодий колектив однодумців, що має на меті нести чайну культуру в маси. Вочевидь, дуже молодий, тому що сайт ще в розробці - http://bg-tea.com, але є сторінка у фейсбук - https://www.facebook.com/TeaBluebird. Фізично пакувальне виробництво розташоване у Харківській області, там привезений з Шрі-Ланки чай перетворюється на блакитну пташечку. І до пакування. Воно о-фі-гез-не! Я мовчу про фантастичні у своїй простоті і елегантності візерунки на коробочках, логотипна пташечка тиснена і опукла, а крім того - ламінована. І це перший продукт, на якому я бачила згадування дизайнера (можливо, дизайнерка Anastasia G. теж у команді однодумців, але тим не менш), це дуже круто. Його можна мацати, дувитися і фотографувати нескінченно. bb1 Крім того, у кожній пачці чаю є маленька листівочка з побажанням (яку можна подарувати комусь! це не календарик чи рекламний вкладиш), і невеличкий буклет з асортиментом пташечок. Єдине, взагалі єдине побажання, було б круто, якби індивідуальне пакування чайних пакетиків було паперовим (це екологічніше і приємніше на дотик), а не целофановим і не цього дивного кремового кольору, а просто білим. bb3 Я не настільки тямлю в чаях, щоб сказати щось хвалебне чи навпаки у бік самого напою, лише скажу, що чай з чабрецем - дуже ок, так само, як і ніжна м'ята. Тепер буду приставати до виробників з питанням, через кого вони реалізують свої чаї по Україні. А, і забула. 25 пакетиків у пачці, 35 грн. Шукайте.

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

Немає коментарів :

Дописати коментар

На платформі Blogger.