Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Радой



By   Lana Svitankova      23:23      Мітки: ,  
У захованому від світу закапелку на вул.Тульчинській 6, хоча насправді я б сказала у апендиксі між Тульчинською і Хвойки, причаївся заклад з уже загадковою назвою - "Буль з гаком". Я якщо я вам скажу, що це назва світлого пива - що ви подумаєте?
radoi
А подумати тре, що варто б скуштувати. Хоча б за винахідливість. Уже за описи пива і перелік корисності його пивзавод Радой (http://radoy.com.ua) можна любити. За пиво - теж можна, хоча світле мені здалося стандартним "регіональним" світлим, а от темне безумовно цікавіше, з не дуже типовим запахом і смаком. Я не дегустатор, скажу лище, що сподобалося. Чекатиму на появу напівтемного, та свіжоанонсованого дієтичного :) Сам заклад напрочуд невибагливого виду, але тим не менш там є термінал, вайфай і дегустаційний винний стіл - так, крім пива там ще бувають французькі вина. Але якось вдома затишніше дудлити цей, той, радой :) 36 грн/літр, якщо шо
radoi1

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

Немає коментарів :

Дописати коментар

На платформі Blogger.