Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Допис для дівчаток про шмоточки :)



By   Lana Svitankova      13:06      Мітки: ,  
Трошки про нові надбання категорії "МейдінЮкрейн".
Я скільки себе пам'ятаю, ходила по квартирі боса. Тому тапки прийшли в моє життя лише нещодавно, і тапками мрії стали, звісно, біркенштоки. Кольорові, повстяні, з корковою підошвою, вони два роки бентежили мою уяву і мою ж внутрішню жабу, яка не дозволяла за хатні тапки заплатити стільки грошей. Зрештою, жаба перемогла в сенсі не купувати десь там, у тридев'ятому царстві, а використати добрий перевірений варіант, який ми з моїми ногами ніжно любимо - Kachorovska Atelier. І ось вони, моя прєлєсссть, вже мене гріють і пестять. Аліно, ще раз дякую, що взялися за незнайомий матеріал і мої забаганки:)

tapki1
tapki


І ще одне, не сила стримати повискування щастя і радощів. Я взагалі-то не прихильник мережива і прикрашань, але Leaf - це щось позаземне. І не лише сама білизна, а і її ідейна і практична героїня, Оля. Вона просто фея, мала можливість слухати розмову із замовницею, і, дівчатка, я не знаю, хто ще вас так любитиме (ну, крім коханих, звісно). І за це неможливо не любити її навзаєм.
  leaflong

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

3 коментарі :

  1. Я теж такі хочу (або подібні)!!!! Їх так і хочеться одягнути чи пригорнути, від них прямо віє затишком!!!! А тепер головне - де такі купити?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. http://kachorovska.com/ або https://www.facebook.com/Kachorovska.atelier спишіться з ними, що скажуть. Я просто повсть купила сама і їм принесла, бо вони зі шкірою працюють. Але, якщо буде багато запитів, може почнуть шити і з неї постійно

      Видалити

На платформі Blogger.