Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Агрономи-не-ми



By   Lana Svitankova      11:39      Мітки: , ,  
gimmli



Насправді, агроном з мене ніякий, бо крім орхідей (аномалія!) і кави нічого ніколи не росло (не росло не тому, що я рослинок не заводила, а тому що не виживало), але інколи нав'язливі ідеї не лише не відв'язуються, а й окопуються в голові і змушують проводити підготовчу роботу, а потім і братися за втілення цих ідей. Тепер у мене є 5 гномів, доведеться всіх їх назвати (чи то почекати, поки підуть пагони, і найбільшого пойменувати Торіном?:), висадити навесні, і любити-плекати аж до осені, і сподіватися, що хоч на умовну діжку пива вони мені хмелю видадуть. Але квест під назвою "дістань різоми ароматичного хмелю з тридесятого царства" ще той. Та ось вони вже дома, чекають весни, своїх ящиків і моїх рук-з-емммм... Таке. До речі, якщо хтось раптом має досвід вирощування хмелю в обмежених просторах, буду дуже вдячна (так, форуми я теж почитаю).
А у вас з рослинами взагалі які стосунки?

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

4 коментарі :

  1. О, у мене з рослинами абсолютно та ж фігня. Колись, ще у школі, вони в мене навіть росли, а потім довелося пороздавати навіть кактуси, ну, котрі вижили %)
    Гномохміль дуже мімімішний, най росте великий)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Най росте, щоправда, Гіммлі він не просто так, а бо карликовий (але карликовий у масштабах хмільних, все одно має вирости 2-3 метри). Я йому перекажу твої вітання

      Видалити
  2. В мене все якось добре росте. хоча багато років не мала взагалі ніяких рослинок. потім купила драцену, через кішку мусила забрати на роботу, вимахала ця драцена вже в мій зріст, хоча купувала я її ледве 10 см. в горщику з цією драценою в мене вже росте 4 мандарино-апельсини, не знаю що саме проросло, три фініки. вдома ж проросла хурма. це я перераховую лише те, що посаджене мною з насінинки. а ось подарована квітка щастя чомусь зовсім не росте.
    Katarinka Pl

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. От у мами моєї росте все (15 років дачі не пройшли повз), але мене на город вона пускала винятково сапати і збирати колорадів:)

      Видалити

На платформі Blogger.