Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Південна Африка 0.0. Віза



By   Lana Svitankova      18:13      Мітки: ,  

Скоро улюблений жовтий дощовичок знову полетить мандрувати, і неабикуди, а на новий континент. 

Якщо розкрутити цей ланцюжок збігів назад, то послідовність буде така. Якось я прочитала статтю про умкомботі на GBH, а потім статтю Люсі про південноафриканську пивоварню. Потім я шукала інфо про умкомботі для свого матеріалу про пиво в переліках нематеральної спадщини ЮНЕСКО і познайомилася/зафрендилася з Люсі на фб. І приблизно два тижні тому вона запросила мене полайкати її сторінку African Beer Cup. І на цьому моменті все закрутилося з блискавичною швидкістю - якщо чесно, на ПАР я поглядала давно з цікавості (ще ніколи не була в Африці, навіть в Єгипті), але далеко/дорого/треба копняка - і ось цей копняк. За день були з'ясовані рейси, знайдено мешкання, узгоджено дату подачі на візу з консульством (що теж вимагало певних танців, адже вони не приймають на подачу раніше ніж 7-10 днів до відльоту, а у мене саме цей час уже самоізоляція мала бути після подорожі на польский конкурс, але вдалося все це впихнути в потрібні дати). І я сама собі не вірю, але паспорт з візою вже отримано, на тест записалася, і я лечу в Кейптаун працювати суддею і відпочивати (хоча, кого я обманюю 😆). 

Важливо: візу я отримувала в Берні, але підозрюю в Києві процедура аналогічна, проте зв'яжіться з консульством, щоби упевнитися в цьому - пан Андре Йоганнес Гроеневальд, Надзвичайний і Повноважний Посол (Адреса:01004, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 9/2, офіс 81, телефон:(+38 044) 289-88-40(+38 044) 338-26-02 E-mail:Saemb.kiev@gmail.com Графік роботи: Понеділок-четвер 08:15–17:00, п’ятниця до 15:00, перерва 12:30–13:00)

Перелік документів на туристичну візу, які запросило консульство:
- анкета, заповнена чорною ручкою (її надсилають разом з переліком документів у листі-відповіді на запит про візу)
- два фото і паспорт
- аргументація поїздки (тур чи плани на подорож)
- бронювання квитків і житла
- доказ фінансової спроможності (тримісячна виписка з банку, або копія паспорта і виписка того, хто оплачує)
- запрошення, якщо є, і дані того, хто запрошує

Віза коштує 35 доларів, видають за тиждень. 

Найдорожчим буде переліт, і тут я просто вразилася жадібності KLM, які в стандартний квиток на такий переліт не включають багаж (всі далекомагістральні перельоти мого життя включали мінімум одне місце багажу, точно треба було брати Туркіш), а через день після купівлі квитка замінили рейс, і тепер дорогою назад нас чекає 10 годин в аеропорту. Я б не переживала так за це, якби не обов'язкова самоізоляція, якої вимагаєть Нідерланди, незалежно від наявності тесту.

 
Житло на airbnb можна вибрати на будь-який смак і гаманець, але мені ціни видалися досить дешевими у порівнянні з Європою, і майже всі вони з фантастичними видами на гори (наприклад, наша двокімнатна квартира на чевтертому поверсі з видами на все коштує 37 євро доба https://www.airbnb.com/rooms/42211529).

Щепитися від жовтої лихоманки, якщо ви не летите трансфером через певні країни Африки і не плануєте туди їхати, непотрібно. 


Кажуть, що пересуватися теж зручно і дешево убером, але є розгалужена система автобусів, щоправда зі спеціальною системою квитків, але це вже перевіримо на місці. Більше вражень невдовзі ^_^






About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

Немає коментарів :

Дописати коментар

На платформі Blogger.