Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Кото-вабі-сабі



By   Lana Svitankova      17:17      Мітки: , ,  
О, що у мене ще, що у мене є! Але, спочатку, історія.

Уже давно моє серце полонили керамічні номери будинків, з мозаїками, малюнками, просто гарні цифри, яких так багато на приватних будинках в Європі. Деякі будинки мають не просто номери, а окремі імена, так само гарно викладені керамічними кахлями. Звісно, Іспанія тут впевнено тримає першу сходинку мого особистого хіт-параду, але керамічні номери всюди чіпляють за себе моє серце. Спочатку я дуже хотіла привезти собі такий. Шукала у крамницях, на блошиних базарах, але то номер був непідходящий, то картинка якась така... І врешті-решт, після повернення з останньої подорожі, я спитала себе, нащо ускладнювати. А як же "підтримай національного виробника"? І тепер у мене є.

plate3

Майстер зі Львова Юрко Данилишин зробив за попереднім ескізом мені отаку красу, яка тепер висить на воротах замість нудного номера. Сміюся і кажу, що треба розпочинати тренд, адже це так красиво, а є такі гарні назви вулиць, на номерах можна робити малюнки під них, або взагалі відображати захоплення власника будинку, наприклад, намалювати маяк, тощо. Неоране поле для фантазії.

plate4

Юрко ще питав, чи не переробляти номер, бо на ньому є цяточки і нерівності. А я просто млію від вабі-сабі. Вабі-сабі - це поняття, яке відображає японський світогляд на красу і есетику, зосереджений на прийнятті минучості і недосконалості. Всі ця асиметрія, тріщинки, потертості, цяточки, простота - це красиво. І я з ними повністю згодна, а крім того, вони роблять річ унікальною, неповторною, одразу зрозуміло, що вона одна така в цілому світі.

А якби ви робили номер, яким би він був?

Моя модель:
coto1
І інші нахабні пики
coto2 coto3

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

4 коментарі :

На платформі Blogger.