Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Fujifilm #xTest



By   Lana Svitankova      22:59      Мітки:  
Все це почалося з того, що я дівчинка, я хочу сукенку (с) Насправді, в моєму варіанті, це було так: я дівчинка, я хочу гарну камеру. Коли я вперше побачила бездзеркальні камери Fuji х-серії «під ретро», то втратила спокій, сон, але не розум, який дуже витвережувала ціна на бажану цацку, ну і раціо у вигляді друзів заявляло, нащо тобі камера без змінного об’єктива? (це було за часів першої моделі Х-100, зараз є й зі змінними). Я лише періодично згадувала про цю захцянку, коли натрапляла в мережі на новини про чергову модель, але завдяки Fujifilm #xTest (http://fujifilm-x.com.ua/) мені, нарешті, вдалося потримати Fuji x100s в руках. І не лише потримати, а й добряче помацати її. Ви теж можете це зробити, як саме - ходіть за посиланням і читайте. Фото з офіційного сайту http://www.fujifilm.com
Перша зустріч – «оооо, моя прєлєсть!». Камера не просто гарна, вона неймовірно естетично приваблива, зручно лягає в долоні, легенька, наче пір’їнка, компактна. Як нині модно казати, форм-фактор на 12+ по 12 бальній системі. Вона подобається, просто подобається ця камера, як гарна дівчина. Але хто сказав, що дівчина не може бути гарною і розумною водночас? І x100s теж це доводить, щоправда, вона гарна і функціональна водночас. Загальне враження (і лише враження, технічні характеристики можна почитати будь-де) – продовжую хотіти. Ця крихітка прекрасно впорається і з предметною зйомкою, і з портретами, і з пейзажами, і з репортажами завдяки об’єктиву Fujinon з фокусною відстанню 23 мм (еквівалент плівкових 35 мм) і світлосилою 2.0. Її можна брати з собою куди-завгодно, щоправда, на мою думку, найбільш незамінною подружкою вона буде саме у подорожах. Головний контраргумент противників – ну як же ж без зума, як незмінний об’єктив? На що я завжди відповідаю, що найкращий зум – ноги, а незмінники дають кращу картинку. Якість зображення чудова і не поступається «старшим і більшим братам». Кольори навіть у jpeg тішать око, і якщо ви не хочете заморочуватися з обробкою знімків, повірте, є висока ймовірність того, що вони вам сподобаються і так. Або не просто так, бо x100s має віз і візочок додаткових прикрашувачів зображення у вигляді фільтрів (імітації різних видів плівки, ломо-камери, квадратного формату і т.д.). Однозначна залізобетонна перевага – камера практично безшумна. Ви можете навіть не зрозуміти, що кадр уже знято. Це просто мрія, чесно. Перший в світі гібридний видошукач – основна «фішка» всієї х-серії, може працювати і в аналоговому, і в цифровому режимі, або у обох одночасно (з накладанням цифрової інформації на аналоговий, скажімо, смуга, що дозволяє не завалити горизонт). Нічого не можу сказати про ручне фокусування, бо з моїм зором у нас з камерами різний погляд на фокус/розфокус, тому автофокус мій вирок. Але, будемо відверті, якщо сказати камері, де має бути фокус, сфокусується машина краще за людське око, хіба ні? А сітка фокусування у x100s більш ніж щільна – 49 фокусних точок, обирай будь-яку. В цілому роботою автофокусу я задоволена, хіба що в умовах поганого освітлення він працює не так швидко, як хотілося б. Мінуси: - найбільший – ціна. По Києву це 11,5-14 тисяч грн. Для людей, які зйомкою заробляють, вона підйомна, але в якості другої камери, а то й першої для мандрівника / просто фіксатора навколишнього світу, x100s залишається надто дорогою. Аксесуари теж страшенно дорогі (чохол, бленди, спалах тощо) - брак уваги до деталей: коліщатко меню крутиться надто легко, прокручуючись в 3 випадках з 4 задалеко (або дуже вже треба звикнути), кришка об’єктиву знімається дуже просто, двічі я її майже загубила, так і хочеться почепити її на мотузочку, як рукавички у дитинстві - особисто для мене – меню надто розлоге. Розібратися в ньому вимагатиме не одного дня. Якось випадково тицнула кудись і увімкнула режим відео – хвилин 10 шукала, як вимкнути, відчула себе білявкою - формат RAW (RAF) програми обробки (той же фотошоп) одразу не розуміли, довелося шукати конвертор, а конвертація, особливо великої кількості файлів, річ ну дууууже неспішна. Не розумію, навіщо всі ці різні формати, невже не можна зробити універсальний для равів? Але я відволіклася, підозрюю, що нова камера укомплектована подібними конверторами, а мені треба було поставити - акумулятор виснажується дуже швидко, довелося заряджати щодня Але це в жодному разі не применшує захоплення цією красунею. Дякую, Fujifilm #xTest, я боротимусь з бажанням купити L-об"єктив на користь x100s. Ну і що крихітка може, зображення доводить краще за тисячі слів: Предметка  ceviche_1Пейзаж  Ist4Портрет  Istacat9 Чб  bwista4

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

Немає коментарів :

Дописати коментар

На платформі Blogger.