Стокгольмці, нарівні з голландцями, можуть бути неокентаврами нашого часу. Зростися з велосипедами - взагалі з них не злазити, бо для цього у Стокгольмі є всі умови - інфраструктура, велодоріжки з ідеальним покриттям всюди, а де нема доріжок - водії пропускають безумовно. Єдине, що обережно на перетинах з пішохідними доріжками, здається, тут вело- і пішо так і не поділили першість і важливість, тому кожен вважає, що пропустити повинні його.
Але крім цього у Стокгольмі є система промоції зеленого руху і Citybikes (http://www.citybikes.se). Я знаю, що подібні системи є у багатьох місцях світу, але спробувати її довелося лише тут, бо для оренди цих велосипедів не потрібен шведський ID. Це близько 100 точок у місті, де стоять велосипеди, які можна брати безкоштовно на 3 години з карткою абонементом. Абонемент на сезон (квітень-вересень) коштує 300 крон, на три дні - 165 (і це за умови, що просто взяти на прокат велосипед - 300 крон на день!). Дуже велика кількість людей їздить ними на роботу, просто по місту, і взагалі система - блиск. Герцогиня у захваті. І отак ми з величком вчора каталися Дюргорденом (один раз замінила його біля телевежі, щоб не проштрафити дозволені 3 години)
Якась така фантастична краса.. Щось таке нереальне.
ВідповістиВидалитиЯ борюся з собою щохвилини, щоб не клацати фотоапаратом, бо тоді їхатиму, як черепаха :)
ВидалитиНічого не можу вдіяти, мрію, марю, хочу туди.
ВідповістиВидалитиВеличок чудовий. А отакий чудовий тримач для рюкзака - просто мастхев, чому я тут таких не бачу?
А я такі взагалі бачу вперше, там рюкзак фіксується такою розтяжною петлею.
ВидалитиДо речі, бачиш там внизу такі ріжки (на першому фото), як у жирафи? Це система кріплення їх до точок прокату, можливо, це спеціальна розробка для Стока
ВидалитиЭто просто какая-то невыносимая красота.
ВідповістиВидалити