Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Run, run and don't stop



By   Lana Svitankova      14:17      Мітки: , ,  
Щоразу, як я маю щось сказати про біганину, я щиро сама собі дивуюся. Ліниве створіння, яке з-під ковдри вилазить важко і неохоче, досі бігає. Це вже третя моя зима в кросівках (загалом 2,5 роки), і незбагненною таємницею для мене лишаєься - чому? Чому я досі інколи в дощ, інколи в сніг, а сьогодні - у найнижчу поки що з біганих температуру -17С, піднімаю свою дупцю, вдягаюся, шнуруюся і вйо.



Відповідь проста - бо в кайф. Щоправда, я трохи втратила це відчуття, коли біжиш 14 км літнім ранком, в задоволення, неспішно, а потім у душ, упав на 2 хвилини на рівну поверхню, видихнув, жодної втоми, лише приємість і відчуття, як батарейка повністю зарядилася. Після пошкодженого мініска довелося півтора місяці не бігати взагалі, і це дуже сильно відкотило назад мій загальний біговий стан. Але це не завадило мені фінішувати на найдовшій дистанції за минулий рік і за все життя - півмрафоні у Будапешті. 2:16 і як на перший раз я собою дуже задоволена. А потім було забудькувате і дурнувате "я зможу" і в один день естафета київьського марафону і трейл Чорторий. Та взагалі дуже багато цікавих, веселих і кумедних забігів було, ось порахувала, а їх аж 16:

Lisbon Mini Maratona
Kyiv Half Marathon Relay
EU Run
Vilnius moteru begimas
1st RunLab run
Kyiv Night Run
23-й “Пробіг під каштанами”
Брусвяна
Color Run '15
Забіг у вишиванках
Budapest Half Marathon
Kyiv Marathon Relay
Чорторий
Забіг до Всесвітнього дня Діабету
Втеча з Межигір’я
Новорічний півмарафон Йоль — естафета

На цей рік головна мета - повернутися до стану, коли 14-15 км в кайф. Ще один півмарафон. А може і два. На повний поки не зазіхаю, але хто знає, що буде за півроку. І ще один проект в голові, який має поєднати дві мої любові, але про то згодом.
Бігайте, якщо вам до вподоби, спробуйте, якщо ще ні. Але ніколи не силуйте себе до пробіжки.  


About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

Немає коментарів :

Дописати коментар

На платформі Blogger.