Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Кавова гранола



By   Lana Svitankova      10:57      Мітки: , ,  
Довгим шляхом сніданків, я дійшла висновку, що все-таки найбільше мені смакують не вівсянка, не мюслі, не рисові кульки, не шоколадні фігурки, а хрустка, простигосподи, гранола. Ну люблю, щоб хрумтіло. І люблю, коли домашня, бо можна покласти туди все, що забажається, і не класти того, чого не любиш, але що обв'язково знайдеться у пачці покупній. Раніше я постійно робила гранолу на яблучному соці, але вона часто виходила все одно трохи не такою хрусткою. І хочеться різноманітності, врешті-решт

Тому останні два рази я робила кавову гранолу і дуже задоволена нею, єдине, треба не провтикати момент, коли вже все, і треба діставати, бо температурний режим трохи інший, ніж у попередньої версії.

coffee-granola

На 600 г пластівців (найкраще брати суміш, а не лише вівсяні) знадобиться 150-200 мл теплої кави, 2 столові ложки меду, 1 ст. л. арахісової пасти (це опціональний експеримент), 2 столові ложки олії і все, що ви хочете додати до граноли. У мене цього разу покришений арахіс, сушена журавлина, курага, родзинки і насіння льону. 
Розігріти піч до 180С. Вмішати у пластівці "начинку", потім влити каву і швидко перемішати до більш-менш однорідності, висипати суміш на деко, розрівняти, але не розбивати всі грудочки. Випікати 10 хвилин, перемішати і ще 10 хвилин, бажано сидіти поруч, дивитися і нюхати, щоб не почали пригорати пластівці чи сухофрукти. Дістати, вистудити і скласти у коробку-банку. Мені найбільш смакує з домашнім йогуртом. Доброго ранку!


coffee-granola1

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

2 коментарі :

  1. Кава добре відчувається? Бо я тут саме зібралася пекти свою бананново-арахісову, але кава звучить дуже цікаво )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не дуже, але я робила не міцну у френчпресі. Якщо зробити ядрьону, думаю, буде чути

      Видалити

На платформі Blogger.