Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Дівчачі брязкальця



By   Lana Svitankova      19:38      Мітки: , ,  
А давайте поговоримо про улюблені цацки?
Я знаю, що у кожної дівчинки надцять прикрас, але є такі, які наче приросли. І є ж щось інше, але ні, рука так і тягнеться.

things0


Мої.
Noosa-Amsterdam - називаю їх "пандорою для брутальних дівчаток". Це шкіряні браслети, на яких в початковому вигляді є лише заклепки, до яких прищіпуються різні пласкі намистини, які можна варіювати під настрій, одяг і тд. Колись мала намір привозити з кожної подорожі таку штуку, або хоча б раз на сезон замовляти, але зараз надто дорога забава виходить.

Minankari - побачила і закохалася. Зважаючи те, що "Поцілунок" Клімта мені не лише дуже подобається, але й має особливе значення, доля цієї прикраси була визначена майже одразу, вона мала бути моєю. Плюс дуже люблю перстені нестандартної форми.

Про Haluzka я уже отут розказувала. Остання з моїх infatuations.

Serebro.dn.ua - уже не працює, що очікувано. Уже три, здається, роки, це кільце притримує мою обручку. Я вирішила собі не лестити тим, що обручка тепер ходить легко, а взимку взагалі злітає з рукавичкою, і не зменшувати її, а фіксувати згори кільцем меншого розміру. Виглядають вони разом пречудово, та і я тепер спокійна - не загублю.

Модульний підвіс від Lena Yastreb - все ясно, хлопець і кіт. Що ще тут розказувати.

Ложечка від Каті Бабкіної, яка так чітко відчула мій девіз "люблю повеселитися, тим паче попоїсти". Тепер ложка завжди зі мною, якщо треба щось нею наминати.

Ноу-неймові кільце і кульчики - найдавніші мої друзі. Колись у моєї бабусі було схоже кільце, але золоте, і воно мені страшенно подобалося, особливо, назва. І згодом мама подарувала мені таке срібне (бо жовті метали я не ношу, не подобається колір), а ще пізніше однокласники подарували кульчики до комплекту. Ностальгія.....

things

А що у вас улюбленого?

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

Немає коментарів :

Дописати коментар

На платформі Blogger.