Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Run/Біжи-і-не-зупиняйся



By   Lana Svitankova      11:46      Мітки: , ,  
І ще трошки про біганину. Я давно думала про таку штуку, а тепер вона у мене є. Дуже мотивуюча і вихваляцька. А зробили мені цю цацку - вішак для медальок - чудові Mak Deco. Між іншим, вона тоненька, а не з товстого шару фанери, що дозволяє кріпити її в будь-якому місці на булавки, що теж плюс - можна використовувати кольорові. Дякую красненько і реєструюся на нові забіги.


run1 Run

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

4 коментарі :

  1. А не відвалиться на булавках під вагою наступних медальок? :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вони неважкі))) Та й коли я назбираю їх стільки (українські орги чомусь вважають чи то надто геморним, чи ліняться робити медальки на кожен забіг, а не лише на півмарафони) то і перевішу на шось міцніше)

      Видалити
  2. Думаю, то більше питання бюджету :) Ну і скільки там до тих півмарафнів топати :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Взагалі-то, це закордоном, і у нас ні. Зазвичай стартовий пакет просто і стартовий з медалькою у нас коштує різні гроші (крім півмарафонного і марафонного). Я готова доплатити за память і вихваляння. Але чомусь от ні і все на короткі і забавні забіги. Он у Вільнюсі для 2000 дівок наробили медальок, хоча в стартовий пакет ще й футболка бігова входила.

      Видалити

На платформі Blogger.