Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Tunaglop



By   Lana Svitankova      18:00      Мітки: , ,  
Ви колись намагалися зняти місиво? От буквально місиво, неприглядне з жодного боку свого. От я сьогодні спробувала, з таким собі результатом. Але хай це і негарно, але смачно страшенно.

Отже місиво з тунця і макаронів чи revival of макарони по-флотські чи tunaglop (звучить кумедно, еге ж? аж самій подобається:)


Як я любила в дитинстві макарони по-флотськи, я вам передати просто не можу. Хоча, ще тоді мене мучили підозри, що флот і морько там лише для галочки, але це не мало жодного значення, коли бабуся насипала повну миску цієї каші-малаші, від якої мене за вуха було не відтягнути. І при тому, я взагалі зараз не можу згадати, коли їла їх востаннє. Більше 10 років тому, це точно.
І от днями мені трапив на очі цей рецепт. І все. Замкнуло. Я мала цю запіканку? мішанину? як по-людськи це назвати? приготувати хай там що.

400-450 г макаронів
для соусу:
невеличка цибулина
банка анчоусів (10-12 штук)
банка консервованих артишоків (8-10 штук) без маринаду
2 ст.л. каперсів
тертий пармезан (що більше, то краще), в соус закладаємо не весь
2 банки тунця (350-400 грам)
лимонна цедра (з 1-2 штук)

Вмикнути піч на 180С. Відварити макарони майже до готовності, промити холодною водою.
Поки макарони варяться, закласти всі складники соуса в блендер і довести до однорідності. Гарненько перемішати з макаронами, викласти масу у змащену маслом глибоку форму, накрити її фольгою і запікати 40 хвилин. Потім фольгу зняти, посипати запіканку залишками пармезану і ще на 10 хвилин у піч. Дістати, дати постояти 15 хвилин, подавати і намагатися не зїсти з тарілкою і жувати повільно, бо можна втоптати половину, а потім ходити страждати "нащо було стільки жерти!".
І так, виглядає це жахливо. Не дивіться на картинку.
І ще. Я не знаю, що буде, якщо не покласти артишоки/каперси/анчоуси. Мабуть, не гірше, але я не знаю.

tunaglop

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

Немає коментарів :

Дописати коментар

На платформі Blogger.