Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

My guilty pleasure



By   Lana Svitankova      16:16      Мітки: ,  
guiltypleasure А давайте поговоримо про їжу?

Ось уже другий день я лівою половиною обличчя скидаюся на старого доброго Арні - щелепа у мене квадратна, бо я стала менш мудрою на один зуб, а звідси і харчування через соломинку йогуртами і зупками. Ну, і звісно, йогурти і зупки теж можуть бути непоганими на смак, але... Я остаточно зрозуміла, що ніколи не зможу ставитися до їжі, як пропагують адепти прекрасної фігури, як до "палива для організму". Ну не можу я. Тому ніякі дієти мене не порятують. Я ніколи не зможу їсти їжу, якою б мегакорисною вона не була, якщо вона мені буде несмачна. Не знаю, які незворотні процеси сталися в моєму мозку з часів дитинства (тоді в мене з плясками і бубонами можна було запихнути практично все, що завгодно), але тепер практично найбільше буденне задоволення - з'їсти щось смачне. Чи бувало у вас так, що сидиш на роботі, злий, лихий на весь світ, і тальки й мрієш, як приїдеш, дістанеш з холодильника отщось і з'їси? І життя одразу набуває яскравіших кольорів. Я заїдаю нерви і стреси. Я готова відмовитися від якоїсь шмоточки на користь дорогого, але смачного продукту. Або демонструвати чудеса логістики, щоб дістати щось смачне десь з тридев'ятого царства. Я можу годинами говорити про їжу, а якщо під смачну їжу, то взагалі безкінечно. Із величезним задоволенням, хоча, зізнаюся - інколи з осторогою, куштую нові продукти. Перед кожною подорожжю я заздалегідь дізнаюся про місцеві спеціалітети і відмічаю на мапі броварні, сироварні, тощо.

Але при всьому цьому я практично ніколи не буваю в наших ресторанах. Ніколи б не погодилася стати кухарем, бо це пекельний труд, і убити в собі любов до куховарства я не хочу. Все ще люблю гарні книжки рецептів, але більше - книжки гіди по спеціалітетам країн, найвідоміших закладів з історією, і вже наприкінці - трохи рецептів. На жаль, таких небагато.
Тішуся, як мала дитина тому, що у нас потрошку розвивається малий бізнес (нелегальний у більшості своїй, на жаль, але це минеться, маю надію, люди змінять своє ставлення до податків, сплачувати їх буде легше, а санстанція нарешті змінить древні підходи до процесу), пов'язаний з їжею. Що люди змінюють крок за кроком (хай по одному, але) ставлення до місцевої їжі, локальних продуктів, нарешті і до нас докотилося.

Дуже хочеться створити якийсь унікальний проект, але поки що ідей немає, або всі, що були, уже хтось робить. Але я не здаюся :) Оце от тільки зійде флюс, з'їм щось страх-яке-смачне і одразу з'явиться натхнення.

А як у вас з їжею?

guiltypleasure1

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

7 коментарів :

  1. У меня все точно также, только я типа зожник и балансировать в этом всём совсем не просто :) Да, для меня еда, возможно, самое большое удовольствие. Изо дня в день. Я обожаю готовить и вкусно кушать, только приходится калории считать

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А у меня силы воли нет вообще. Вот если мне приперло на ночь капучино - буду пить, и кошка не ходи. Еще и молочко сделать 50/50 со сливками ))))
      На самом деле, я не отрицаю, что есть масса здоровой еды, но это ж надо брать себя в руки, приблизительное меню на неделю набрасывать, а я ленивая и человек настроения, вот взбрело в голову что-то сегодня сьесть такое... или "я его слепила из того что было в холодильнике"

      Видалити
  2. у мене те саме з їжею. і мені теж треба видаляти зуб мудрості. ойой....
    Оля Курилко

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені просто стоматолог пояснив коротко і ясно: або я видаляю зараз один, або відтягую неминуче і видаляю два, бо цей "мудрий" однозначно зіпсує той, що поруч, бо там він не дуже стандартний був.

      Видалити
  3. Ровно то же самое. Это с детства еще - бабушка любила говорить, что я буду переводчиком, когда вырасту, - продукты буду переводить %) При этом вкусная еда способна вызвать у меня слезы счастья на глазах, без шуток.
    И да, расходы на еду и поиски оной это отдельная эпическая сага)) Мне после переезда первое время было очень тяжело, потому что обнулились все мои тщательно собираемые сырные лавки, рыбные магазины и прочие прикормленные точки. Сейчас это все постепенно пополняется - и такая радость находить новые и новые места, где можно добыть вкусное) Food, glorious food!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Зато какие у тебя сейчас возможности открывать мегатонны нового:)

      Видалити
  4. Ну то й що, що хтось робить? Впевнена, що у вас будь-яка задумка вдалась би на всі 100

    ВідповістиВидалити

На платформі Blogger.