Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Про гливи



By   Lana Svitankova      18:34      Мітки: , ,  
oysterslong Чи любите ви гливи так, як люблю їх я?
По-перше, вони красиві. Ну серйозно.
По-друге, як на мене, у них набагато яскравіший смак за ті ж печериці, і коштують вони дешевше, і є цілий рік, на відміну від інших грибів.


Найпростіше, що можна зробити, це взяти 600-700 г грибів, промити, порізати. На сковорідці на вершковому маслі обсмажити дрібно покраяну середню цибулинку і 1-2 зубці часнику, додати гриби, трохи випарити з них рідину (хвилин 10), додати маленьку пачку вершків (200г стандартна, здається), присолити, приперчити і тушкувати до загустіння. Все. Це ідеально з:
- пастою. Для повного щастя притрусити згори сиром
- полентою. Підсмажити кубик поленти під грилем і викласти на подушку з грибів
- сочевицею. Посипте листочками чебрецю
- з чим-завгодно
- ними можна начиняти трикутнички з листкового тіста.

Якщо змолоти тушковані гриби блендером і додати трохи мускатного горіху, буде розкішний паштет-мастилка на ранкові тости.

Ваші ідеї?

Єдиний гандж - вони зовсім нефотогенічні в приготованому стані. І дуже ламкі, донести додому неушкодженими практично неможливо (що не принципово, якщо їх лише готувати), і потім неуважно назнімаєш, а потім робиш пластикові операції грибам в фотошопі :)
 

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

6 коментарів :

  1. Если что, ты пиши, не думай, что люди мало читают. Тут просто ни лайкнуть, ни комментнуть по-нормальному нельзя. Вот я только что такой же коммент написал, а он пропал. То ли на премодерацию ушел, то ли блогспот меня залогинил с гугл-плюса, но коммент не добавил - кто знает. Читать-то интересно )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. От же ж підступний. Так я пишу, пишу, когда час і натхнення.

      Видалити
  2. Ще дуже смачний рецепт: порізати гливи на окремі грибочки, злегка відбити щоб стали більш пласкі, обваляти у яйці, борошні і посмажити з обох боків. На смак виходить схожі на м"ясні відбивні.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Цікаво, але я не уявляю, як їх відбити - мені вони і так такі тоненькі, що розсипаються від доторку

      Видалити
  3. Да я тоже из них "а ля куриная отбивная" делаю. Бывают такие сорта у вешенок( это так по русски) У них оказывается и сорта бывают!!!!) что они вполне деревяненнькие и их даже отбить можно. Мамам моей начальницы их сначала варит потом жарит.. а я ленивая я их сразу жарю. В кляре. ООчень вкусно.. только я еще много всяких специй додаю.. про них не спрашивай- первое что под руку подвернется или по настроению.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Про вешенки я в курсе) На самом деле, мне кажется, что их даже и не нужно отваривать, они тогда слишком мягкие будут....

      Видалити

На платформі Blogger.