Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Пивний бельгійський медівник (а може й не пивний)



By   Lana Svitankova      22:40      Мітки: , , , ,  
Все почалося з того, що у німецькій книжці про різдвяну випічку, яку подарував мені мій чудовий ДідМороз,знайшовся рецепт бельгійського медівника, який мене дуже зацікавив, як прекрасна база для експериментів. Бо в оригінальному рецепті у якості рідини, звісно, використовується вода, але я ж не я буду, якщо не попсую трохи пива. Тим паче, бельгійському рецептові це лише пасує, хіба ні?

honeybread



Отже, мій адаптований варіант:
- 300 г меду (пишуть рідкого, але і не рідкий можна підігріти)
- 200 мл пива (я брала червоний ель, що лишився від приготування бірчиці)
- 50 г темного цукру
- 1 ч.л. розпушувача
- 200 г пшеничного борошна
- 120 г пшеничного цільнозернового борошна
- спеції - знову таки пішов залишок суміші різдвяної бірчиці - кориця, імбир, кардамон, гвоздика, бодян 
- жменя мигдалю

Трохи підігріти мед і пиво, розмішати, вмішати спеції, цукор, а далі потроху підсипати перемішані борошно і розпушувач. Вилити у змащену маслом форму, випікати при 180С. Моєю помилкою була надто велика форма, і шар тіста вийшов невисокий (десь два сантиметри), через що медівник вийшов як справжній пряник - цупкий, карамельний, щільний, з твердою скоринкою. Спробую ще раз у кексовій формі-цеглинці. Залежно від товщини віпікання триватиме від 40 до 80 хвилин, потрібно перевіряти. Пиво, звісно, можна замінити на воду, та чи треба?:)


honeybread1

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

Немає коментарів :

Дописати коментар

На платформі Blogger.