Відгудів Beermaster Day, і у когось сьогодні гудуть ноги, руки, а у когось і голови ;)
По-перше, і я наголошу на цьому, багато хто напише "пройшов пивний фестивать", а це неправда. Beermaster Day - це освітньо-рекламний (чого правди ховати) захід, який проводить Власний імпорт Сільпо, що обумовлює формат, асортимент, учасників. Це не зібрання пивоварень, які зголосилися добровільно на участь за гроші/безоплатно, не захід покликаний продати якогомога більше пива у півлітрових пластикових стаканах.
Це день, в який люди змогли відкрити для себе розмаїття пива, яке вони в подальшому можуть спокійно купити (ми не говоримо про новинки, орієнтовані на більш просунуту публіку) у вільному доступі щодня. Якщо комусь було шкода купувати пляшку недешевого імпортного пива, можна було розвіяти сумніви на майбутнє і скуштувати дегустаційну порцію за більш ніж гуманною ціною.
По-друге, плюси.
Головний плюс - це сам формат, який я вважаю освітнім.
Організація в цілому була дуже непогана. Буклети зі списками пива, повне супроводження - команда у футболках "спитай мене" (на чолі з Семеном Хомусько, за що йому величезний респект, міг би відправити команду віддуватися, а сам ходити і пити-тусити з іноземними гостями) була готова радити, що обрати, те саме з радістю робили пивовари і люди з досвідом, яких у натовпі було.
Для більш просунутої групи пиволюбів головна цінність заходу полягала в ексклюзивних новинках, можливості потеревенити з пивоварами і представниками компаній, а також вкотре обмінятися думками про пиво у групці голумів з листочками (це внутрішній жарт, вибачте).
Загалом, формат заходу передбачав неспішні дегустації з періодичними "візитками" пивоварень, про які розповідав ведучий разом із представником від часників, плюс розіграші сувенірів. Колекціонерам (які прийшли не дуже пізно) теж було чим потішитися, бірдекелі, інформаційні матеріали, наліпки, навіть значки і браслети на стендах якийсь час були.
Скляні келихи - не те щоб ідеальної форми і без позначок, але наливали по повній.
Була і вода - пити і мити келихи.
Фішки - які Пивомайстер запровадив в Україні першим - робили обмін грошей на пиво максимально швидким і зручним.
Локація була дуже зручною, недалеко від метро, фактично центр міста, з прекрасною літньою терасою, де завбачливо поставили парасолі і вентилятори зі зволожувачами.
На цій самій терасі було кілька точок з їжею, насправді непоганою, і по досіть притомній ціні.
По-третє, мінуси.
Головний прорахунок - одна каса на купівлю квитків і фішок. З такою потужною рекламою було просто нерозумно не очікувати ту кількість людей, яка прийшла. А прийшло їх багато. І від обіду черга тягнулася від каси до виходу з Музею. Те саме стосується точок з їжею - їх катастрофічно не вистачало на другу половину дня, і люди стояли в черзі по картоплю 20 хвилин.
Багато хто жаліється на малу кількість туалетів, але їх було кілька, і про це кілька разів повторювали ведучі і організатори, але можливо на майбутнє, в буклет потрібно буде вносити мапу локації.
Не мінуси, але пропозиції з оптимізації.
Розташування - на мій погляд, було б логічніше рознести учасників на обидва поверхи музею. Якщо вже вони були обидва відкриті, в такому випадку всі б знали про другий туалет, щільність натовпу була б трохи меншою, і на другій терасі також можна було б встановити точки з їжею, а також розбавити нею стенди учасників. Враховуючи невеликий розмір дегустаційного келиха, ніхто не ходив (і це логічно) по пиво нагору, щоб спуститися і посидіти поверхом нижче.
Буклет - замість звичних ттх і стилю (якого взагалі ніде не вказували), були кружечки, і якщо хмелева гіркота була інтуїтивно зрозуміла, то насиченість смаку для мене лишилася загадкою ( що це? солокість? щільність? алкогольність?) Було б зручно додати графу для нотаток в самому буклеті.
Але якщо говорити суто про суб'єктивні враження - захід дуже хороший, і маю підозру, що мало не доброчинний з боку Сільпо. Особисто мені сильно дивуватися не було чому, я досить швидко познайомилася з усім пивом, яке мене цікавило, і решту вечора просаджувала фішки на стенді Brouwerij Verhaeghe. Три моїх особистих відкриття - Corsendonk Grand Hops, BBC Nicotto і розливний Saugatuck Blueberry maple stout, який в пляшці зовсім інший.
Тепер цікаво, що ж там з голосуванням, яке проводили серед 29 новинок.
Якщо ви цікавитеся пивом хоч трошки - не пропустіть наступного року.
Експерти пиють в два горла, щоб встигнути все :)
Антапери мабуть, були не дуже раді, бо то з інтернетом були трабли, то з додатком
Експерти пиють (п`ють) в два горла, щоб встигнути все :)
ВідповістиВидалити