Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Тешуть Теслі



By   Lana Svitankova      09:45      Мітки: , , ,  
"Тешуть Теслі" - це золоті руки, голови і совість. Саме завдяки їм у мене є штуки, які я собі навигадала, і це лише початок.

Це короткий анонс, бо решту творінь моєї хворої фантазії і рукастих хлопців ще треба пофотографувати у зібраному вигляді і в інтер'єрі, але ось наприклад, уже зараз, я не уявляю, як я раніше жила, з постійним ризиком "зара-чашка-нахилиться-і-ти-вся-в-каві". Не думаю, що лише я одна така, що ставить чашки на бильце дивану, якщо до стола далеко, а вже дупцю вмощено читати чи колупатися в інтернеті. Тепер чашка стоїть міцно, як атлант, що розправив плечі. Я вже мовчу про те, як це гарно виглядає, пахне і мацається. "Фартушок"-підставка для дивану. Дуб, брашування, олієння, by Тешуть Теслі.

cosy
cosy1 cosy2

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

4 коментарі :

  1. клас-клас, теж таке хочу,треба буде замовити в чоловіка))
    як загалом у вас успіхи з ремонтом,вже видно фініш?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Серйозно, я взагалі не знаю, як я раніше не додумалася до такої штуки. А ремонт уже от-от)

      Видалити
  2. Яка класна штука! Шкода немає такого дивана у мене )))))) з бильцями )))

    ВідповістиВидалити

На платформі Blogger.