Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Про ранкові напої і мейд-ін-юкрейн



By   Lana Svitankova      21:25      Мітки: ,  
Багато хто з друзів і колег знає, що кава на мене в якості стимулятора не діє. Я можу на ніч напитися свіжозмеленої, свіжозвареної кави і спати, як немовлятко. Багато хто цьому заздрить. А я заздрю їм - людям, які зранку хлопнули свою пігулку-еспресо і прокинулися. Бо коли я втомлена, або хвора, або погода не торт, я перебуваю у стані овоча майже весь день. Мене питають, нащо я тоді взагалі п'ю каву. Відповідь проста: бо смачно. Каву я п'ю у 95% з молоком, тому закиди "як можна пити цю гірку гидоту" одразу йдуть лісом. Відповідь №2 - кава для мене є атмосферним напоєм. Чомусь із чаєм так затишно/тепло/дружньоукомпанії я не почуваюся, але це, вочевидь, особисті таргани. Я не п'ю каву щодня (хоча декому здається навпаки:)), але я завжди вживаю її з насолодою. Тому кава не є для мене особисто ранковим напоєм. Проблему прокидання для мене не вирішував ні зелений, ні чорний чай, ні мате, ні цикорій (про нього трохи згодом). І ось, нещодавно я відкрила для себе фреш апельсин+грейпфрут. І він таки бадьорить, тому сміливо рекомендую на додачу до сніданку вживати, щоправда, не знаю, як щодо постійної основи, я думаю попити його місяць хоча б, можливо, вітамін С накопичиться і буде стимулювати без регулярних додаткових вливань. Це кайф, коли ти не ходиш, як Вій "підніміть мені повіки", а впродовж години після пробудження таки стаєш нормальною людиною. Це відкриття номер раз. Відкриттям номер два став для мене цикорій. Насправді, приготований у особисто-правильній пропорції окріп/молоко/цикорій, цей напій дуже незле смакує, не гірше за каву (зара мене поб"ють) і має ще не один приємно-оздоровчий ефект. Його дуже радять вживати, щоб зменшити нервовість, людям, які люблять каву, але мають високий тиск, і, з особистих спостережень цього літа - виявляється, від постійного вживання кави пітнієш більше і гірше. І цикорій це теж виправляє. А тепер, власне про цикорій. Я протестила практично все, що у нас є в крамницях: розчинно-порошкові (в основному російського виробництва) не смакують, тому дуже раджу розчинний цикорій у банках від Галки. Він є з додатковими плюшками у вигляді м'яти або шипшини, він добре розчиняється, приємний на смак, і в ньому немає цих нерозчинних порошкових залишків. На цьому випуск ранкової корисності добігає кінця. Доброго ранку!

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

Немає коментарів :

Дописати коментар

На платформі Blogger.