Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Мейд-ін-Юкрейн - дівчачий випуск



By   Lana Svitankova      21:33      Мітки:  
Щось я в основному про їжу від національного виробника пишу, але насправді, осінь прийшла і витягнувши на світ божий теплі речі я згадала, що не сиром єдиним. Далі - про український одяг. Почнемо з Дому моди "Ріто". Це офігенний трикотаж, просто офігенний, я лише почала з ними знайомитися, але моя найліпша подруга вже давня їхня клієнтка і просто їх обожнює. Які у них колекції, мама рідна. Офісний гардероб там можна закупити повністю, так само, як і звабливий, і зручний, і будь-який взагалі. Регулярні розпродажі, картки постійних покупців, гарантія на речі, приємне обслуговування у фірмовому магазині біля Золотих Воріт. Цінник середній. Дуже раджу. Зараз у мене отака от сукня в етно-стилі, але темно-синя і нижче колін (довжина залежить від розміру, фото з сайту)
Зимове пальто у мене від VR Studio - здається, львівської компанії з пошиття верхнього одягу з дуже італійським ухилом, у тому числі в італійські тканини. Коли я побачила позаминулого року на виставці їхнє пальто, яке здалося мені схожим на царську форму, з круглим стоячим комірцем, я мало не вмерла. Але то було пальто на худеньких модельних дівчаток, і у мене інше, але не менш прекрасне. Моделі або дуже яскраві, або класично елегантні. Носиться фантастично, воно не важке, але дуже тепле, ніде не витирається, не витягується, сидить як по індивідуальній мірці. Закрійникам можна ставити пам'ятник. Цінник досить високий, але річ виправдовує свою вартість на кожну копійку. Дольчедонна шиє пальта о більш привабливій ціні, але вони здебільшого весняно-осінні, крім верхнього одягу є й інший, вовняний в тому числі. Моделі різні, є й такі, від яких хочеться пищати, але й такі, на які морщиш носа. Але зимові вовняні спідниці у них дуже і дуже. Великий фірмовий магазин є на Шулявці. І от окремі танці з бубном будуть на честь Kachorovska Atelier - ательє на Подолі, де шиють авторське взуття, сумки і шкіряні аксесуари. О, які чоботи я там собі пошила, оооо... Річ у тім, що на мені не застібалися жодні магазинні високі чоботи - широка нога. Але інколи хочеться виглядати дівчинкою, ага, але не за 7 тисяч гривень. Коли я побачила один лише вигляд взуття, яке шиє Аліна, мені захотілося мати його все. А з урахуванням, що його шиють за твоїми мірками, по твоєму малюнку (вона може пошити буквально все!), і ти матимеш унікальну і ексклюзивну пару взуття по ціні нижчий, ніж у крамниці, то хочеться Аліну заобнімати до втрати пульсу. Окрім чобіт я замовляла ще гаманець для авто-документів для Ра, а моя подруга - розкішний портфель для свого чоловіка. Дуже, дуже і дуже рекомендую. Що українського носите ви, зізнавайтеся.

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

Немає коментарів :

Дописати коментар

На платформі Blogger.