Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Вафлі з тахіною



By   Lana Svitankova      22:17      Мітки: , , ,  
У мене якийсь період навіженого infatuation з тахіною, я їм і їм хумус, я роблю вафлі (не можу сказати, що мій тухес дякує мені за це), але це так смачно!

tahini


Чарівні, хрусткі зовні, м'які і навіть трошки тягучі всередині, з тонким ароматом кунжута і натяком на горіхові ноти - ідеальний сніданок, коли є час його робити, але справді, часу багато і не треба. Якщо додати дві-три ложки цукру до тіста - можа робити солодкий варіант, якщо не додавати - намастити паштетом чи додати шматочок риби і яйце пашот...
Головне попередження: оскільки олії і масла в цих вафлях немає, вафельницю треба легенько змащувати олією перед коним новим закладанням тіста, інакше воно пристигне-зубами-не-відгрезеш.

90г вівсяного борошна
125г пшеничного борошна (вищий гатунок або 50/50 з грубомеленим)
1 ст л вівсяних пластівців
1 ст л кунжута
2 ст л кукурудзяного крохмалю
240мл молока
1 яйце
3-4 ст л тахіни
1/2 ч л солі
1/2 ч л розпушувача

Змішати міксером молоко, тахіну, яйце, в іншій мисці змішати сухі складники, поєднати сухе з рідким, розмішати, випікати. Стане на 8 великих вафель. Тримати себе в руках, щоб не зжерти гарячими - шлунок вам за це не скаже спасибі :)

tahini1

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

Немає коментарів :

Дописати коментар

На платформі Blogger.