Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Гарбузове печиво



By   Lana Svitankova      19:21      Мітки: , ,  
Цікаво, чи поборе це печиво чомусь надзвийчайно популярний кекс? Має, бо воно смачніше за кекс, чесне слово.
Взагалі, це мали би бути гарбузові тріщинки, але я так рада, що вийшли пляцки, бо шароподібне печиво, маю підозру, сильно нагадувало б кекс, і було щільнішим по консистенції. А ці "монетки" вийшли хрусткими по краях і ніжними всередині, дуже неочікувано, як для запланованого варіанту, але що найдивовижніше, гарбуз там практично не відчувається. І, в принципі, байдужий до печива любитель кексів вимагав добавки до чаю - це показник.

pumpkin_cookies_3
Отже, на 20 печив:
- 150 г борошна (я взяла 100 пшеничного, 50 цільнозернового)
- 1 ч.л. розпушувача
- спеції - я взяла мускат і цинамон 1:2
- дрібка солі
- 140 г гарбузового пюре (відварений пюрований гарбуз)
- 50 г масла кімнатної температури
- 1 яйце
- 120 г цукру
- цукрова пудра, насіння гарбуза, кунжут для обвалювання

Змішайте в мисці борошно, розпушувач, спеції, сіль. В іншій мисці збийте масло з цукром - обережно, розімніть його спочатку вінчиком, бо цукор полетить по всій кухні. Додайте яйце і гарбузове пюре. Вмішайте борошняну суміш ложкою. Чайною ложкою набирайте тісто і обвалюйте його в мисці, де попередньо змішані цукрова пудра і насіння в довільній пропорції. Викладіть кульки на деко, вистелене кухарським папером чи силіконовим килимком. Випікайте на 180С приблизно 10-15 хвилин, залежить від печі. Готове печиво буде м'яким, але не надто вологим. Зніміть з дека і дайте вистигнути на решітці. Не лишайте печиво вистигати, не знявши, бо потім пудра, яка розтанула і карамелізувалася, пристигне так, що ви печиво не відірвете. Якщо не з'їсте одразу, тримайте в банці з кришкою.
Дуже цікава консистенція і смак. Добре, що пюре ще є.
  pumpkin_cookiespumpkin_cookies_1

І ще на поговорити про економію місця на кухні. В рамках цієї самої економії місця і нерозмноження електроприладів, замість блендера і ручного міксера взяли блендер з насадками. Місця ця штука вимагає значно менше, а в хазяйстві замінює обидві вищезгадані. Головне - не економити і не платити потім більше. Візбміть дорожчу, потужнішу модель, яка довше зможе витримувати безперервну роботу (наприклад, коли вам потрібно не швидко збити масло з цукром, а збити білки на бісквіт), ніж дешевшу, яка згорить від перенапруги, чи постійно авто-вимикатиметься на відпочинок, а білки тим часом невідворотно опадатимуть.

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

4 коментарі :

  1. У мене років 5 уже блендер з насадками, але все одно хочу планетарний міксер з насадками для тіста теж - ібо ручний міксер не витримав і таки згорів :) Бо якщо дріжджове я ще можу руками замішати, то італійські дуже вологі хліба - нєд. Ну і на довге збивання рука втомлюється в мене.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Планетарний, перепрошую, це типу кіченейда? (ок, пішла погуглю).
      Ага, він, і з таким про економію місця взагалі не йдеться. Але серйозно, я не роблю стільки хліба, і мене таки реально пре місити

      Видалити
  2. я сама недавно взнала, що воно планетарний ггг, коли міксер згорів :)
    Про економію місця та - теж тому досі не купила, але в мене починає вже йтися про економію часу, коли ти його поставив збивати, а паралельно щось іще чаклуєш. Я місити руками піддалася на чіабатті :) Але не страждаю, бо духовка і так до дупи і експерименти тимчасово припинено :)

    ВідповістиВидалити
  3. буду пробувати. кекс мені не пішов, і я жалію часу щоб пробувати його ще, а печивка хочу)
    дякую!

    ВідповістиВидалити

На платформі Blogger.