Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Made-in-Ukraine hunting May



By   Lana Svitankova      14:21      Мітки: , ,  
Другий випуск травневих полювань буде не про гастро, а про красиве.
Finch  і Gifty. Обидва бренди ніжно пестять моє почуття прекрасного щоразу, як я дивлюся на їхні роботи.

finch


Собі на Finchcraft я ще не зібралася, хоча, є кілька фраз, які я б залюбки носила:) Але цей браслет сьогодні буде урочисто вручено власнику на честь дня народження, хоч і з пристойним запізнененям, але лише тому, що я надто довго думала. Ну і скажіть, хіба він не прекрасний? Якісно вигравіруваний текст, приємна шкіра, дуже детальна форма замовлення (дуже великий плюс, який уберігає всіх від сюрпризів), кільканадцять видів шрифтів - от єдине, що хотілося б і кириличні написи теж, не лише латинку. А в цілому дуже приємний досвід і продукту, і ставлення до замовника, і спілкування в цілому. Сподіваюся, що носитися теж буде так само добре. Цінник не те щоб дуже низький, але ви платите за унікально річ в одному примірнику, не забувайте про це.

finch1



Крамниця подарунків Gifty мені дуже імпонує тим, що вони роблять цікаві речі з каліграфією і мінімалістичною графікою, яку розробляють українські дизайнери. Вони не те що круті, вони мегакруті. Ще з самого початку я заглядалася на їхні чашки-записники, а тепер не втрималася і у мене є футболка з китом. Приємна суміш бавовни з еластаном, шовкодрук, справжню витримку дізнаємося після кількох прань, але уже зараз я щаслива. Фото by Daria Myronets, за посиланням ще футболок http://gifty.in.ua/catalog/index/category/futbolki


About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

1 коментар :

На платформі Blogger.