Travel. Run. Eat. Drink beer. Repeat.

Follow Me

Австрія 1.2.4. Відень гастрономічний. Місцини з книжками



By   Lana Svitankova      18:56      Мітки: , , , ,  
Взагалі, у Відні дуже багато книгарень, а ще більше – книгарень з уживаними книжками. Про два місця, які полонили моє серце, я хочу вам розказати. Перше, під назвою “Babette's”, це просто моя мрія.
babettes1
Це малесенький заклад, де всі стіни заставлені поличками з винятково кулінарними книжками, листівками і спеціями, а ще там невеличка барна стійочка, за якою можна випити кави, або з’їсти легкий ланч, який готують прямо на місці на замовлення. І для повного щастя там проходять кулінарні уроки. Оце було б кльово мати такий заклад – щовечора думати, яких продуктів купити і чим погодувати наступного дня тих, хто зголодніє від розглядання апетитних і слинопускальних книжок. Звісно, з порожніми руками я звідти вийти не змогла - кулінарна енциклопедія і зо 5 листівок ощасливили мене до кінця дня.
babettes
І ще один заклад, щоправда, більше пов’язаний з їжею, ніж з книжками – британський паб “Pickwick's”, не паб у класичному сенсі слова – з важкими темними дерев’яними меблями, а більше схожий на бібліотеку – здоровезні шафки-полички з купою книжок, переважно б/у, які можна або читати на місці, або купити і забрати додому. Тут, крім ситного обіду і файного Гінеса, я за 1,5 євро розжилася ще першим пейпербек-виданням Peter Mayle “French Lessons”, яку нині неспішно і з задоволенням споживаю (і це найправильніше слово, яке можна вжити стосовно цієї книжки». Ну і на додачу бармен – британець. Прекрасне і правильне місце, детальніше про яке буде у дописі про те, як ми їли у Відні.
pickwick pickwick1 pickwick2

About Lana Svitankova

Beer princess in disguise, Certified Cicerone®, BJCP Judge, Apprentice Beercierge, aiming for next levels. Member of Pink Boots Society. Beer runner, yeast smuggler, bottle herder and talking head for Varvar Brew

Немає коментарів :

Дописати коментар

На платформі Blogger.