Але цей допис про інший формат. Те, що називають крафті. Але на сьогодні це найкраще виконане крафті, за яке не соромно. За деякими пунктами язик не відсохне і крафтом назвати.
Почнемо з того, що Spring Valley Brewery - це повернення до витоків. Оригінальна Spring Valley Brewery була однією з перших пивоварень Японії, яку у 1869 заснував Вільям Копленд, норвезько-американський пивовар, що оселився у Країні Сонця, що Сходить. У 1907 році ця пивоварня стала першими виробничими потужностями Kirin Brewery Company, нині одного з найбільших японських виробників пива. І ось Уроборос ухопив себе за хвіст - наприкінці 2015 року Кірін відроджує Spring Valley, як окремий проект, орієнтований на іншого споживача. На той момент це було дві локації - одна у Токіо, інша в Йокогамі (на сьогодні їх уже три, разом з кіотським закладом, і всі вони - брюпаби).
Зізнаюся чесно - рівень втілення ідеї вражає. Відверто, про те, що це крафті Кіріна я дізналася випадково, тому що на сайті пивоварні про це згадок ніяких (логічно, але негарно), лише крамниця має слово "кірін" у лінку. А коли ви потрапляєте у заклад ви ніколи, гарантую вам, ніколи не подумаєте, що це побічний проект величезної пивної корпорації.
Двоповерховий ресторан-пивоварня з варочним порядком на першому поверсі виглядає фантастично. Нам не пощастило побачити його в максимально вигідному світлі через тридобовий дощ (яким в свою чергу ми завдячували тайфуну), але поєднання дерева і скла, разом з сталевими елементами надзвичайно стильне. Через те, що ми були по вуха мокрі, змерзлі і втомлені, особливо було не до фоточок, про що я шкодую, хоча роль балакучого (англійською!) персоналу теж в тому була не остання.
На вході одразу максимальне занурення - у скляному акваріумі все обладнання з одного боку (у танків є імена, мі-мі) і крамничка мерчу з іншого. Мерч та й брендінг, чого приховувати, топчиковий, і келихи тобі всіх форм, і пляшки (основна лінійка), і шмоточка, і мої улюблені піни, і записники, і відкривачки, і ще купа всякого любого серцю біргіка мотлоху, обирай, не хочу, при чому якість всього дуже пристойна.
Далі око упирається у фантастику нашої реальності Beer to Go. От правда, чашки типу кавових з кришкою, в які можна набрати пива і пити собі з ним. Споживання алкоголю на вулиці не заборонено. Варіант не стільки для естетики, скільки для взяти з собою лімітовані сорти, які не заливають у пляшку.
За ще одним акваріумом окремий затишний закапелок-бібліотека з купою книжок і журналів на пивну тематику. Окремо потрібно відзначити візуалізацію всього. Японські журнали, довідники пивоварень (є BJCP японською!) дуже візуальні, швидше за все, бо нація з ухилом у візуальне, всюди "павутинки" ароматів, смаків, графіки, кольорові схеми, буклетів, інформаційних листків безліч, у SVB теж. Ви лише погляньте на подачу сетів - шість постійних сортів подаються з усією можливою інформацією, включно з іменем пивовара-розробника рецептів і місцем для нотаток. Сет фреш-хоп (три сорти пова з і свіжими шишками цьогорічного врожаю місцевого хмелю) теж з роздруківкою інформації, що за сорт, чому цей, історію і так далі. Екран з переліком кранів періодично перемикається на візуальний опис якогось пива. Кранів, до речі, 16, своя постійна лінійка, свої експерименти, і кілька гостьових кранів. Практично в усіх закладах крани розташовані у шахматному порядку (вочевидь, для економії місця) і вони забавні: коротки і товсті. Пиво зливається перед кожним (!) наливом. Кожним. Я спеціально стежила впродовж всіх 2 годин, які ми там провели. Щоправда, необхідності цього я не роумію, крім припустимого варіанту, що пиво дуже піниться (і воно таки пінилося), спускають піну, і далі йде пиво. Це, вочевидь, єдиний очевидний недолік, але при цьому, це мінус не відвідувачу, а пивоварні швидше.
На барній стійці стоїть величезний інфузор, за словами барменів, власна розробка, яка працює за принципом френч-преса навпаки - пиво подається в колбу знизу в скляну колбу з хмелем/фруктами, і має окремий кран для розливу. На жаль, коли ми були, там нічого не настоювали, можливо, це розраховано на вихідні з більшим проливом, ніж обід вівторка.
Персонал мега дружній, і можливо, ми попали на таку зміну, але майже всі говорили англійською, розказували про хміль, про пиво в цілому, давали поради, куди ще сходити. Цікавий момент, що з урахуванням буму малих пивоварень у Токіо й околицях, всі поради завжди зводяться до Hitachino, Baird, Swan - старих і відомих, ніхто не порадив якихось новачків ринку ніде, вочевидь, щоб не осоромитися перед іноземцями. Хміль, до речі, в Японії вирощують, але через нестачу різниці температур, він неароматний. Якщо ви не знали, то Токіо десь на рівні Сицилії насправді, і якщо вдень там влітку 32, до вночі 28, що не сприяє (але цю інформацію треба перевірити), хоча й направду з трьох сортів фреш-хоп виразний аромат (котиків) мав лише один зразок.
З точки зору ресторану, знайти щось негативне дуже важко, пивне меню (з пейрінгами звісно), ранкове меню, ланчеві пропозиції, спеціальні меню, цінник досить гуманний, як на Токіо. Їжа смачна, приносять швидко.
Ну, і пиво. Якщо основна лінійка не викличе якогось захвату у біргіків - 496 (Hoppy Lager), Jazzberry (fruit beer), on the cloud (Wit+Nelson Sauvin), Copeland (Hoppy Pilsner), Daydream (Pale + Yuzu + Sansho) і Afterdark (dark lager) - але все дуже рівне, допиляне, акуратне і precise, хіба крім Джазбері, яка трохи відгонить штучним. Експерименти, наприклад, Sudachi Ace Gose, колаб з Widmer Brothers на хвилиночку - фантастичний. Або ель з виноградом на шампанських дріжджах. Відверто кажучи, я очікувала значно гіршого. Окремо треба відзначити ненав'язливу пристуність персоналу і бажання допомогти, я краєм вуха чула, як комусь з іноземних гостів розказували про особливості японських складників (ті ж юзу, саншьо, судачі і т.д).
Кожну хвилину перебування у SVB, мене не полишала думка, що ось таким я сподівалася бачити Інсайдер. Ну, "не змогла, то не змогла".
Отже, з 8ї ранку до 24:00, Tokyo, Shibuya, Daikanyamacho, 13−1, можна розрахуватися карткою, немає збору за столик, в ціну включено податок. Є Wi-Fi, персонал говорить англійською, є англійське меню.
Немає коментарів:
Дописати коментар